۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۰۵۷۷۸
تجمع ملی-دموکراسی بحرین:

حمله وحشیانه به غزه، مرحله تازه پروژه صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین است

حمله وحشیانه به غزه، مرحله تازه پروژه صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین است
تجمع ملی-دموکراسی بحرین اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی با حمله وحشیانه به نوارغزه، در حال اجرای مرحله تازه ای از پروژه صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، انجمن «تجمع ملی-دموکراسی» بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تجاوز وحشیانه ای به نوارغزه در سایه سکوت محافل عربی و توطئه آمریکایی-غربی صورت داد و این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنیم.

در بیانیه انجمن مذکور آمده است: تجاوز اخیر صهیونیست ها به نوارغزه، مرحله تازه ای از پروژه رژیم صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین است.

این بیانیه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی با حمله وحشیانه به نوارغزه در حال مقدمه سازی برای معامله قرن است که نشانه های آن طی روزهای اخیر آشکار شده است.

گفتنی است که در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه 27 فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها «سه زن، دو نوزاد دختر و دو جنین (در شکم مادر)» دیده می‌شوند.

گروه‌های مقاومت فلسطین 690 موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کردند که در نتیجه آن چهار صهیونیست کشته و  130 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین یک نفربر و یک جیپ ارتش این رژیم نیز با موشک مقاومت منهدم شد./983/ب

ارسال نظرات