۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۰۵۷۸۲
مبلغ سعودی مدعی شد:

ایران، ترکیه و اخوان المسلمین، عربستان را هدف قرار داده‌اند

ایران، ترکیه و اخوان المسلمین، عربستان را هدف قرار داده‌اند
یک مبلغ دربار آل سعود مدعی شد که دیگر محدوده خاکستری درباره دشمن وجود ندارد و عربستان از سوی ایران، ترکیه و اخوان المسلمین مورد هدف واقع شده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «عائض القرنی» مبلغ برجسته سعودی در گفت وگو با شبکه «روتانا خلیجیة» مدعی شد که عربستان از سوی ایران، ترکیه و اخوان المسلمین مورد هدف واقع شده است.

این مبلغ دربار آل سعود اعلام کرد که محدوده خاکستری دیگر وجود ندارد و اینک همه چیز درباره دشمنان ما آشکار شده است و هر گونه جانبداری از آنها خیانت محسوب می شود.

عائض القرنی تأکید کرد من شمشیری از شمشیرهای دولت سعودی هستم و از اسلام میانه روی که بن سلمان منادی ان است، حمایت می کنم.

 این در حالی است که اخیرا روزنامه فارین پالیسی در گزارش نوشت که عربستان در دوره محمد بن سلمان نتوانست نسخه میانه رویی از اسلام ارائه دهد هر چند که هیأت امر به معروف و نهی از منکر را منزوی و ده ها مبلغ تندرو را بازداشت کرد.

گفتنی است که مبلغان سعودی عمدتا رژیم صهیونیستی را از دایره دشمنان عربستان خارج می کنند و دشمن اصلی خود را مسلمانانی می دانند که در مسیر سیاست های خارجی محمد بن سلمان قرار ندارند./983/ب

 

ارسال نظرات