۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۰۶۹۸۶

حال و هوای ماه مبارک رمضان در یمن

حال و هوای ماه مبارک رمضان در یمن
یمنی ها با وجود وارد شدن به پنجمین سال از جنگ وحشیانه آل سعود علیه کشورشان، حال و هوای ماه مبارک رمضان را با امکانات ساده حفظ کرده اند.

 به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مردم یمن با وجود شرایط بغرنجی که بیش از 4 سال جنگ با آن مواجه هستند، آداب و مراسم مربوط به ماه مبارک رمضان را طی این ماه به صورت منظم برگزار می کنند.

مردم یمن با امکانات ساده ای که در نتیجه گسترش فقر در این کشور دارند، حال و هوای ماه مبارک رمضان را حفظ کرده اند و در این ماه به درد و رنج ها حاصل از پنجمین سال تجاوز آل سعود به کشورشان  التیام بخشیده اند.

جنگ علیه یمن موجب شده است تا بسیاری از مردم این کشور نزدیکان خود را در ماه مبارک از دست بدهند و سفره های افطاری آنها از خوراکی های سنتی این ماه پرفضیلت خالی باشد.

مردم یمن از نبود اقلام ضروری و مواد غذایی در ماه مبارک رمضان به دلیل هدف قرار گرفتن انبارهای مواد غذایی آنها از سوی جنگنده های رژیم سعودی رنج می برند.

ائتلاف عربی به رهبری عربستان از فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۴ به بهانه بازگرداندن قدرت به منصور هادی رییس‌جمهور مستعفی یمن، این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار داده اما تاکنون نتوانسته به اهداف اعلام شده خود در ابتدای جنگ برسد./983/ب

ارسال نظرات