۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۰۷۰۳۱

ارسال فهرست استعدادهای برتر حوزه در سال 97 برای مدیر و مراکز حمایتی حوزه

ارسال فهرست استعدادهای برتر حوزه در سال 97 برای مدیر و مراکز حمایتی حوزه
مرکز امور نخبگان حوزه، فهرست استعدادهای برتر در سال 1397 را برای مدیر حوزه‌‌های علمیه، مدیریت‌های استانی و مراکز حمایتی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فهرست استعدادهای برتر در سال 1397 برای مدیر حوزه‌‌های علمیه، مدیریت‌های استانی و مراکز حمایتی ارسال شد.

بر این اساس، مرکز امور نخبگان فهرست استعدادهای برتر دوره‌‌های اول تا ششم برنامه شناسایی استعدادهای برتر را جهت برخورداری از حمایت‌های مادی و معنوی برای مدیر حوزه‌‌های علمیه، مدیریت‌های استانی و مراکز حمایتی ارسال کرد.

بر اساس شیوه‌نامه حمایت از استعدادهای برتر، مرکز امور نخبگان موظف است سالانه فهرست استعدادهای برتر هر سال تحصیلی را برای مدیر حوزه‌‌های علمیه، ، معاونان آموزش، پژوهش و تبلیغ، رئیس مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان، رئیس مرکز امور صیانتی، رئیس مرکز خدمات و مدیران استانی حوزه ارسال نماید. بر همین اساس، فهرست 1049 نفر از طلابی که در سال 1397 استعداد برتر بودن آنها محرز شده است برای این مراکز ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز امور نخبگان، 211 نفر از این تعداد مربوط به استعدادهای برتر آموزشی و تبلیغی شناسایی شده در دوره ششم و 838 نفر از این تعداد مربوط به طلابی است که در دوره‌های گذشته به عنوان استعداد برتر معرفی شده بودند و کماکان شرایط پویایی خود را حفظ کرده و در مقاطع جدید نیز در مصاحبه علمی موفق بوده‌اند.

براساس همین گزارش متاسفانه تعداد معدودی از طلاب که در دوره‌های قبل شناسایی شده بودند، بدلیل عدم کسب معدل لازم در مقطع جدید و یا عدم موفقیت در مصاحبه علمی مقطع جدید یا عدم ارتقا مقطع تحصیلی بالاتر، از چرخه حمایت ‌ها خارج یا حمایت آنان تا پایان مرداد ماه تعلیق شده‌است. گفتنی است، طلابی که سطح تحصیلی آنان نسبت به سطح آزمون گرفته شده در مرکز ارتقا یافته است، در صورت داشتن شرایط سن و معدل، می¬بایست برای ورود به مقطع جدید در مصاحبه های مربوط به سطح جدید شرکت نمایند.

شایان ذکر است بر اساس دستور العمل حمایت از استعدادهای برتر تداوم حمایت از استعدادهای برتر در عرصه‌های آموزش، پژوهش و تبلیغ، منوط به احراز شرایط پویایی در هر سال تحصیلی می‌باشد.

جهت اطلاع از جزئیات شرایط برخورداری از حمایت،‌‌ اینجا کلیک کنید. /1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات