۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۰۸۱۷۴
حجت الاسلام والمسلمین نظری:

روز قدس زمینه ساز نابودی صهیونیسم جهانی است

روز قدس زمینه ساز نابودی صهیونیسم جهانی است
استاد حوزه علمیه بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: به طور حتم این حضور می‌تواند زمینه ساز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین شرف الدین نظری خادم الشریعه، استاد حوزه علمیه در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع ساری با بیان این که در شب‌های با عظمت قدر، قرآن کریم واسطه فیض میان بنده و پروردگار متعال است، افزود: خداوند متعال در این شب‌های با عظمت قرآن را برای هدایت بشر بر قلب مبارک نبی مکرم اسلام نازل کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری از قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی یاد کرد و با بیان این قرآن دستوری الهی در همه امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، تصریح کرد: عمل به مفاهیم ناب قرآنی ما را در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که متأسفانه عمل به قرآن در جامعه اسلامی کمرنگ است، افزود: اگر کسی به قرآن عمل کند به طور حتم سعادت دنیوی و اخروی شامل حال او خواهد شد و تنها قرآن است که در فتنه‌ها و ظلمات راهگشا خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری خادم الشریعه با بیان این که تنها خواندن قرآن کافی نیست بلکه درک مفاهیم الهی و عمل به آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید مفاهیم قرآنی در بخش‌های مختلف زندگی همه ما نهادینه شود و گسترش پیدا کند.
 
استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس روز تو دهنی زدن به صهیونیسم جهانی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و افزود: به طور حتم این حضور می‌تواند زمینه ساز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نظری در ادامه سخنان خود همچنین به وضعیت معیشتی مردم نیز اشاره کرد و با بیان این که همه مشکلات کشور را نمی‌توان به فشار‌های خارجی نسبت داد، خاطرنشان کرد: بخشی از این مشکلات فعلی به دلیل عدم مدیریت صحیح مسؤولان در بخش‌های مختلف است.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که متأسفانه برخی‌ها از بیت المال جهت تحقق اهداف خود سوء استفاده می‌کنند، گفت: مردم ما دشمن خارجی را تحمل می‌کنند، اما تبعیض داخلی را تحمل نخواهند کرد.
 
وی با اشاره به این که برخی‌ها در داخل کشور واقعاً کم لطفی می‌کنند و این صحیح نیست، ادامه داد: همه چیز مربوط به بیرون نیست بلکه برخی مسائل مربوط به کم لطفی‌هایی است که در داخل صورت می‌گیرد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات