۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۰۸۳۳۴
آیت الله حیدری:

راهپیمایی روز جهانی قدس خوابی وحشتناک برای صهیونیسم است

راهپیمایی روز جهانی قدس خوابی وحشتناک برای صهیونیسم است
آیت الله حیدری گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بزرگترین پشتوانه معنوی برای ملت فلسطین و ساکنان قدس شریف و خواب وحشتناکی برای اشغالگران قدس است.
آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با دعوت از هم استانی‌ها برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امیدواریم همچون سال‌های گذشته ملت ایران به ویژه خوزستانی‌ها در راهپیمایی روز قدس حضور چشمگیری داشته و به ندای تاریخی امام راحل لبیک و رهبر انقلاب بگویند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه حضور  ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها خواهد بود، افزود: این حضور بزرگترین پشتوانه معنوی برای ملت فلسطین و ساکنان قدس شریف و خواب وحشتناکی برای اشغالگران قدس است.

نماینده مجلس خبرگان ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز قدس روحیه صهیونیست‌ها را متزلزل خواهد کرد و سقوط شان حتمی می‌شود.

آیت الله حیدری در رابطه با طرح معامله قرن خاطرنشان کرد: معامله قرن عبارت از پیشروی بیشتر نسبت به اشغالگری قدس و تحکیم پایه‌های رژیم اشغالگر قدس و فریب دادن کشور‌های اسلامی و عربی است که در این ملت فلسطین و سایر ملل اسلامی چنین طرح‌هایی را خنثی خواهند کرد.

وی معامله قرن را پولیتیک تازه آمریکا برای فریب دادن جهان اسلام و کشور‌های برشمرد و گفت: روز جهانی قدس در بصیرت افزایی و افشای توطئه‌ها فوق العاده مؤثر خواهد بود به ویژه آنکه شعار راهپیمایی فردای روز جهانی قدس، افشای طرح معامله قرن است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات