۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۰۸۳۳۵
امام جمعه موقت اهواز:

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک شکست برای آمریکا است

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک شکست برای آمریکا است
امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور شکوهمند مردم عزیز ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس شکست دیگری برای آمریکا و صهیونیسم است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه آزادسازی قدس مسأله‌ای آرمانی برای مسلمانان به ویژه ملت ایران است، اظهار داشت: امام راحل از سال ۱۳۴۲ مسأله حمایت از قدس را مطرح کرد لکن با ابراز تأسف باید گفت در پی خیانت‌های صورت گرفته به آرمان فلسطین، دشمنان تلاش کردند تا آزادی قدس و فلسطین را به حاشیه برانند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمن در به حاشیه راندن فلسطین توفیقی حاصل نکرد، بیان داشت: معامله قرن آخرین خیانت صورت گرفته به آرمان‌های فلسطین است و دشمنان و نوکران به گمان خودشان، می‌خواهند فکری برای آوارگان فلسطینی داشته باشند، اما به واقع هدف این است که رژیم صهیونیستی را بطور کامل به رسمیت بشناسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به طرح معامله قرن، مهم و حضور حداکثری در آن لازم است تا مردم نسبت به قدس اهتمام خود را نشان داده و تجدید عهدی با آرمان‌های امام راحل داشته باشند.

وی با اشاره به دشمنی آشکار آمریکا، صهیونیسم و مرتجعین منطقه با جمهوری اسلامی در روز‌های اخیر گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نسبت به گذشته بیشتر احساس می‌شود که امیدواریم خوزستانی‌ها در همه شهر‌ها و روستا‌ها همچون گذشته با احساس مسؤولیت بیشتری در صحنه حضور پیدا کنند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: ان شاءالله شاهد یک حضور شکوهمند از مردم عزیز ایران و شکست دیگری برای آمریکا و صهیونیسم در روز جهانی قدس باشیم./۹۴۵۶/ت210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات