۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۰۸۴۹۹
به سوی قدس | حجت الاسلام والمسلمین نواب:

مردم فلسطین با دست خالی صهیونیست ها را عاصی کرده اند

مردم فلسطین با دست خالی صهیونیست ها را عاصی کرده اند
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه دشمن می خواهد با قدرت و ثروت کار خود را پیش ببرد، گفت: مردم فلسطین با دست خالی صهیونیست ها را عاصی کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهرمقدس قم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: سال ها طرح هایی مانند معامله قرن شکست خورده است.

وی افزود: کسی زیر بار معامله قرن نمی رود و مردم فلسطین باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، این که کسانی از بیرون بخواهند برای فلسطین تعین تکلیف کنند با دست رد امت اسلام و فلسطینان مواجه می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان این که دشمن تصور می کند با زور، قدرت و ثروت می تواند کار خود را پیش ببرد، اظهار داشت: امروز مردم فلسطین با دست خالی صهیونیست ها را عاصی کردند، صهیونیست هایی که در 6 روز می توانستند چند کشور را تسخیر کنند امروز توان تحمل در برابر فلسطینی ها را ندارند.

وی ادامه داد: مشاهده می کنیم که اسرائیلی ها با وجود ادعای قدرت در برابر ملت فلسطین با دست خالی حتی 48 ساعت نمی تواند ایستادگی کند و بعد از حمله موشکی مقاومت دست به عقب نشینی می زند، یقینا پیروزی از آن امت اسلام و مردم فلسطین خواهد بود.

محمد قمین
ارسال نظرات