۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۸۵۲۹
امام جمعه اهواز:

معامله قرن سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی است

معامله قرن سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: طرح معامله قرن نماد جاهلیت مدرن و سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق ملت‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، با بیان اینکه در داخل کشور برخی به عنوان پیاده نظام استکبار فعالیت می‌کنند، عنوان داشت: غربگرایان داخلی فلسطین را مسأله نامرتبط با ایران می‌دانند، اما باید از آن‌ها پرسید که چرا  فلسطین مسأله اول آمریکا و غرب و کشور‌های عربی است و هزینه‌های هنگفتی در این باره می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: چرا آمریکا برای تأمین امنیت خود از هزاران فرسخ حرکت و در خاورمیانه حاضر می‌شود و ۷ تریلیون دلار هزینه می‌کند، اما برای ما که در منطقه هستیم، بی معنا باشد؟ چرا کشوری همچون استرالیا برای حفظ آرامش نظام سلطه به کشور‌های اسلامی نیرو اعزام می‌کند، اما ما حق مشاوره نظامی به فلسطینی‌ها را نداریم؟

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در حساس‌ترین منطقه آسیا باید یارگیری شود، افزود: برخی غربگرایان مدعی فهم و علم سیاسی تا این حد هم درک ندارند، آمریکا بالغ بر ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر دارد تا آنجا که ته سفره‌های ملت ما می‌تواند آن‌ها را سیر کند با این حال شاهد هستیم که حدود ۵۰۰ میلیارد دلار سالانه در منطقه غرب آسیا هزینه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه هزینه ایران در کشور‌های منطقه بسیار ناچیز است، گفت: طرح معامله قرن نماد جاهلیت مدرن و سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق ملت ها، نابودی فلسطین و به فراموش سپردن  آرمان‌های بلند امت اسلام و قدس و ایجاد امنیت دائمی برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.

وی گفت: ملت ایران به رهبری امام خود نخواهیم گذاشت که لقمه چرب و نرم فلسطین از حلقوم آمریکا پایین برود و تا چند سال آینده کشور خودساخته و رژیم جعلی اسرائیل دیده نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان از حضور حماسی و شکوهمند امت حزب اللهی در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت: امت اسلام در هر جا که نیاز به استحکام پایه‌های نظام اسلامی بود، حضوری پرشور دارد و امسال هم برای چهلمین بار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کرد در عین حال مسؤولان تمام تلاش خود را برای رفع نیاز‌های مردم مبذول دارند./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات