۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۰۸۵۴۱

راهپیمایی روز جهانی قدس در نگاه مسؤولان استان خوزستان

راهپیمایی روز جهانی قدس در نگاه مسؤولان استان خوزستان
مسؤولان استان خوزستان راهپیمایی روز جهانی قدس را بی نظیر و غیر قابل وصف دانستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مردم روزه دار خوزستان در هوای گرم و همزمان با سایر نقاط کشور حضوری پرشور و شکوهمند در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند.

در همین رابطه فرصت را غنیمت شمردیم و با تنی چند از مسؤولان نظامی و روحانیت معزز استان که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بودند، در این باره به صحبت پرداختیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با روز جهانی قدس بیان داشت: ۴۰ سال است که مردم وقتی احساس کردند حضورشان در صحنه می‌تواند پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کند از همه وجودشان مایه گذاشته و در صحنه‌های متعدد حضور پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم با گذر ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و تحمل انواع فشار‌ها امروز در هوای ۵۰ درجه‌ای خروشان به صحنه آمدند تا کماکان وفاداری شان را به انقلاب اسلامی ثابت کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ملت ایران محور مقاومت است، تصریح کرد: این امت به رهبری امام خامنه‌ای اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی تا چند سال آینده در صحنه روزگار باقی بماند.

همچنین حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بی نظیر دانستن حضور مردم اهواز در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم شهیدپرور، مقاوم، سلحشور و ولایی استان خوزستان حضوری گسترده و انقلابی دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: مردم خوزستان با شور و شعور انقلابی شان ثابت کردند همواره در مسیر ولایت بوده، هستند و خواهند بود و همیشه حامی مستضعفان جهان و مخالفان استکبار جهانی و دشمنان هستند.

از سوی دیگر سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امروز مردم با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، حضور مجددشان را برای مقابله با رژیم صهیونیستی جنایتکار نشان داده و باز هم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند  که در این باره از همه خوزستانی‌ها که در هوای گرم با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان هم سردار معین پور، جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: حضور مردم بی نظیر و مشت محکمی به دهان یاوه گویان به ویژه آمریکا است که طرح‌های جعلی برای فلسطین مظلوم شکل می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه آمریکا با اسلام مشکل دارد، تصریح کرد: آمریکا تلاش دارد تا اسلام را در جهان به ویژه غرب آسیا منزوی کند، اما اسلام با قدرت و عظمت در حال رواج است و مردم ایران نیز در صحنه‌ها و پشت سر رهبرشان بوده و از چیزی ترس ندارند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات