۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۰۹۳۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه برای خود خدمتگزار انتخاب کند نه پادشاه

جامعه برای خود خدمتگزار انتخاب کند نه پادشاه
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جامعه برای خود خدمتگزار انتخاب کند نه پادشاه، گفت: دولتمردان باید قانون اساسی را پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دیدار عمومی فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی اظهار داشت: استکبار جهانی همواره گزینه‌ها را روی میز دارند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هر کاری را می‌کنند.

وی گفت: کسی در ابتدای انقلاب این فکر را نمی‌کرد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد اما در صورت نا باور خدا حجتش را تمام کرد و انقلاب اسلامی حاصل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمام دشمنی‌های دشمنان به خودشان کمانه می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط قرار دارد و این حکومت اسلامی بر اساس سیستم اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مردم باید بر اساس باورهای دینی خود پای انقلاب اسلامی باشند، تصریح کرد: چهل سال ابتدایی انقلاب اسلامی چهل سال تثبیت نظام اسلامی بوده و باید در گام دوم به آرمان‌های انقلاب نزدیک شویم.

وی ادامه داد: خرابی‌ها را نباید به حساب انقلاب اسلامی نوشت چرا که در قبل از انقلاب اسلامی جای جای کشور نقش بیگانه و سلطه استعمار بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خرابی‌هایی که وجود دارد ربطی به انقلاب اسلامی ندارد چرا که این خرابی‌ها مربوط به سیستم‌های قبل از انقلاب و سلطه بیگانه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید در گام دوم انقلاب به سمت آرمان‌های انقلاب برویم، اظهار کرد: امروز بهترین زمینه برای حرکت به سمت عدل است و اربعین حسینی نیز سمبل عدالت است.

وی با بیان اینکه هسته‌های مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه شکل گرفته است، افزود: مردم باید سوابق انسان‌ها را ببینند و نباید در کشور به وعده‌های دروغین اعتماد کنند چرا که دیگر آزمون و خطا کافی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کلید استقلال و فرهنگ و آزادی را به انسان‌های بی تفاوت ندهیم و انقلاب اسلامی را به دست نامحرمان ندهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جامعه برای خود خدمتگزار انتخاب کند نه پادشاه، بیان کرد: دولتمردان باید قانون اساسی را پیاده کنند اما متاسفانه هر کدام از آن‌ها با هر حزبی می‌آیند و به وعده‌های دروغ جیب خود را پر می‌کنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات