۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۹۷۵۳

دو منزل مسکونی در روستای خوشادول ملکشاهی توسط سپاه ایلام افتتاح شد

دو منزل مسکونی در روستای خوشادول ملکشاهی توسط سپاه ایلام افتتاح شد
باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، دو باب منزل مسکونی در روستای خوشادول شهرستان ملکشاهی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا، در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان ملکشاهی و باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، دو باب منزل مسکونی در روستای خوشادول شهرستان ملکشاهی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: این منازل مسکونی در راستای طرح شهید کاظمی در روستای خوشادول احداث شده است.

وی با بیان اینکه هر واحد از این منازل به مساحت ۵۵ متر‌مربع ساخته شده افزود: جهت احداث هر واحد منزل مددجویان مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه هزینه شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد ۸ واحد منزل مسکونی مددجویان در ملکشاهی در حال احداث است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی بیان داشت: ۱۲ واحد منزل مسکونی تعمیری و احداثی برای سیل‌زدگان تحت پوشش بهزیستی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی با همکاری گروه‌های جهادی تا پایان سال انجام می‌شود.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات