۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۱۰۲۰۱
الشرق قطر:

بن سلمان در پی تبدیل ایران به میدان جنگ بود، ولی آتش در کشورش شعله کشید

بن سلمان در پی تبدیل ایران به میدان جنگ بود، ولی آتش در کشورش شعله کشید
یک روزنامه قطری با اشاره به سخنان اخیر بن سلمان مبنی بر تبدیل ایران به میدان جنگ، نوشت که معادله به هم خورد و اینک عربستان به میدان جنگ تبدیل شده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد و وزیر دفاع سعودی، در مصاحبه‌ روز یکشنبه گذشته با روزنامه الشرق الاوسط ادعا کرد که کشورش به دنبال جنگ در منطقه نیست، اما ایران است که وضعیت را در منطقه تشدید می‌کند.

وی در ادامه ادعا کرد که دست پادشاهی سعودی همیشه برای صلح با ایران گشوده بوده است تا منطقه و مردم آن از شر جنگ و ویرانی در امان بمانند.

روزنامه قطری «الشرق» با اشاره به این مصاحبه ولیعهد سعودی نوشت: بن سلمان در حالی طی مصاحبه جنجالی دو سال پیش خود اعلام کرد که ایران را به میدان جنگ تبدیل خواهیم کرد که امروز کشورش به میدان جنگ تبدیل شده است.

این روزنامه افزود:در این مصاحبه، بن سلمان ایران را به صدور انقلاب و سیطره بر جهان اسلام از رهگذر تفکر مهدویت متهم کرد و به دنبال آتش افروزی در این کشور بود، ولی اکنون معادله به هم خورد و این عربستان است که به دلیل سیاست های ولیعهد شاهد حمله گسترده به فرودگاه ها و هدف قرار گرفتن عمق خاکش است.

الشرق افزود: اکنون بن سلمان از آن اظهارات شدید اللحن خود عقب نشینی کرده است و از کشورهای جهان می خواهد که کشورش را از دست آنچه که تهدیدهای ایران و حوثی عنوان می کند، نجات دهند./983/ب

ارسال نظرات