۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۱۰۶۳۶
معاون امور راهبری سازمان تبلیغات اسلامی:

مأموریت جدید سازمان تبلیغات، ایجاد تمدن نوین اسلامی است

مأموریت جدید سازمان تبلیغات، ایجاد تمدن نوین اسلامی است
معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مأموریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی منطبق با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، معاون امور راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی امروز در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت یک تیرماه تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: نظریه مقاومت و اقتصاد مقاومتی منطقی‌ترین راهبرد جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با تقدیر از حضور جهادگونه روحانیان، مبلغان و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در بحران سیل ابتدای سال ۱۳۹۸، افزود: این حضور در حادثه سیل شهر‌های شمالی و جنوبی و برخی استان‌های کشور موجب دلگرمی مردم این مناطق آسیب دیده شد و این مسئولیت ما را در این مسائل سنگین‌تر می‌کند.
 
معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل و فرمایشات معظم له در روز عید فطر، اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر مبنای نظریه مقاومت و برگرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) تنظیم شده است و باید برای تبیین آن در جامعه تلاش مضاعف داشت.
 
حجت الاسلام حریزاوی به حکم رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین قمی اشاره و تصریح کرد: ماموریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی منطبق با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است که همه برای تحقق این مسئولیت خطیر باید برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشته باشیم.
 
این مسئول در ادامه سخنان خود به مشارکت‌های مردمی در همه بخش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اشاره و تاکید کرد: مشارکت مردم در احیاء و توسعه فعالیت‌های دینی امری ضروری است و مردمی کردن جریان تبلیغ و توسعه دین در تمام شئون مردم باید اولویت همه فعالیت‌های دینی باشد.
 
وی همچنین تاکید کرد: روحانیت باید ضمن حضور مستمر در فعالیت فرهنگی و تبلیغی، در خصوص ارائه خدمات اجتماعی به مردم جامعه پیشگام باشد و توسعه حضور فعالیت‌های مبلغان منشاء اثر و خدمات برجسته باشد.
 
معاون راهبردی استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که دشمنان ایران اسلامی در شناخت مردم فهیم و ولایتمدار دچار خطای محاسباتی شدند و هر روز شاهد بالندگی و شکوفایی و پویایی مردم هستند، گفت: کوچک و کم جلوه دادن قدرت خودی و برجسته کردن قدرت پوشالی جبهه استکباری، خیانت بزرگ به ایران اسلامی است و امروزه دنیا نظاره گر افول قدرت‌های استکباری و اعتلای قدرت اسلام و ارزش‌های اسلامی است.
 
حجت الاسلام حریزاوی در ادامه به وقایع و حوادث عزتمندانه ایران اسلامی در صحنه‌های بین المللی اشاره کرد و افزود: حضور نخست وزیر ژاپن در محضر مقام معظم رهبری و برخورد قدرتمندانه معظم له با فرستاده رییس جمهور آمریکا موجب ذلت بیشتر ترامپ شد و جهان به اقتدار ایران اسلامی تعظیم کرد و همچنین ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته و گرانقیمت آمریکایی دو دستاورد مهم جمهوری اسلامی در هفته گذشته بود که پیام بزرگی به ایادی استکبار جهانی داشت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات