۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۱۰۹۳۲

بیانیه ۱۰۰ روحانی لبنانی و فلسطینی در تحریم معامله قرن

بیانیه ۱۰۰ روحانی لبنانی و فلسطینی در تحریم معامله قرن
۱۰۰ روحانی و عالم دینی لبنانی و فلسطینی با صدور بیانیه‌ای در لبنان بر موضع شرعی خود مبنی بر تحریم معامله قرن آمریکا تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا،  ۱۰۰ روحانی و عالم دینی لبنانی و فلسطینی با صدور بیانیه‌ای در نشست شهر «صیدا» در لبنان بر موضع شرعی خود مبنی بر تحریم معامله قرن آمریکا و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

در این نشست با عنوان «گردهمایی بزرگ علما»، روحانیون لبنانی و فلسطینی، امت اسلام را به ایفای نقش و وظیفه خود مبنی بر دفاع از مسائل امت مسلمان و بیش از همه مسئله فلسطین فراخواندند.
 
علمای فلسطین و لبنان در این نشست که با شعار «نه به معامله شوم قرن..نه به کنفرانس منامه...نه به عادی‌سازی روابط با دشمن» برگزار شد، آمریکا را دشمن ملت‌های منطقه دانستند و تنها راه حل مسئله فلسطین را بازگشت به آوارگان به خانه و کاشانه خود دانسته و تأکید کردند که عقب‌نشینی از این حق مقدس جایز نیست.
 
علمای مسلمان لبنان و فلسطین در پایان این نشست با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که فلسطین سرزمینی اسلامی، عربی و فلسطینی است که هویت آن تحت هیچ شرایطی و با هیچ قدرت، دخالت و یا توطئه‌ای تغییر نخواهد کرد و هرگونه امتیازدهی و کوتاه آمدن از ذره‌ای از خاک آن در مقابل دشمن صهیونیستی، شرعا حرام بوده و هیچ گونه عذری از هر شخص یا گروه یا مسئول و یا رهبری قابل توجیه نیست./93/ب
منبع: ایکنا
ارسال نظرات