۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۱۰۹۷۱
حجت الاسلام توسلی:

برنامه‌های دهه کرامت در ۸ امامزاده شاخص کاشان و آران و بیدگل برگزار می‌شود

برنامه‌های دهه کرامت در ۸ امامزاده شاخص کاشان و آران و بیدگل برگزار می‌شود
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس ۸ امامزاده شاخص شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام اصغر توسلی دوشنبه شب در نشست رؤسای اوقاف کاشان و آران و بیدگل و مدیران بقاع شاخص شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که در آستان مقدس علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت در امامزاده علی ابن باقر (ع)، امامزاده سلطان ولی ابن موسی راوند، امامزاده قاسم فین کاشان، امامزاده هلال ابن علی (ع) آران و بیدگل، امامزاده بی بی زینب یزدل و امامزاده عبدالله ابو زیدآباد به همت اداره اوقاف و امور خیریه کاشان و آران وبیدگل به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وی افزود: در ۸ شب برگزاری این برنامه دو روز برنامه با عنوان ‹‹عصر عاشقی›› در عصر روز دو جمعه ۱۴ تیر ماه در امامزاده هادی فین کاشان و جمعه دوم ۲۱ تیرماه در امامزاده بی بی زینب یزدل قبل از اذان مغرب و عشا برگزار و از شبکه سراسری به صورت زنده پخش خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به برگزاری برنامه ‹‹عصر عاشقی›› برای دومین سال متوالی در کاشان و آران و بیدگل ابراز امیدواری کرد این برنامه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بعنوان طرح پایلوت و الگو به سراسر کشور معرفی شود.

حجت الاسلام توسلی در ادامه با اشاره به اینکه خدمتگزاری نوادگان ائمه اطهار (ع) سعادت و توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، اظهار داشت: خدمتگزاران به نوادگان ائمه اطهار (ع) باید از فرصتی که خداوند برای آن‌ها فراهم کرده است بیشترین بهره برداری را داشته باشند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با ابراز امیدواری از اینکه خادمان خوبی برای امامزادگان در بقاع متبرکه باشیم، گفت: خدمت به نوادگان ائمه اطهار (ع) را خداوند در لوح مخصوص خود ثبت و ضبط خواهد کرد و آن را ذخیره‌ای برای آخرت آن‌ها قرار خواهد داد.

وی یادآور شد: سازمان اوقاف و امور خیریه طی سال‌های گذشته با اجرای برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت و دیگر شهرستان‌ها و استان‌های کشور در واقع امامزادگان را به مردم معرفی می‌کند چرا که بسیاری از مردم هنوز از اصل و نسب امامزادگان واجب التعظیم اطلاع ندارند.

به گفته وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال‌های اخیر سبب شده است تا مردم توجه بیشتری برای حضور در بقاع متبرکه داشته باشند.

حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه یک کار فرهنگی مفید و قوی در بقاع متبرکه می‌تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد، اظهار داشت: میزان تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه باید بررسی شود تا نقاط ضعف برنامه‌های فرهنگی شناسایی و برطرف شود و نقاط قوت آن برجسته‌تر شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات