۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۱۱۲۶۲
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد؛

ضرورت تسریع در رفع بلاتکلیفی «سد معشوره» در شهرستان کوهدشت

ضرورت تسریع در رفع بلاتکلیفی «سد معشوره» در شهرستان کوهدشت
امام جمعه کوهدشت بر ضرورت تسریع در رفع بلاتکلیفی سد معشوره در این شهرستان تأکید کرد و گفت: وزارت نیرو در تکمیل سد معشوره عدالت را رعایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ظهر امروز در در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرستان کوهدشت گفت: در دنیا تنها سه درصد آب شرب شیرین وجود دارد که ۹۷ درصد آن سطحی است.

حجت الاسلام طهماسبی سد سازی را از مهم ترین راه های کنترل سیلاب عنوان کرد و افزود: تسریع در رفع بلاتکلیفی سد معشوره در شهرستان کوهدشت امری ضروری است.

سد معشوره منشأ خیر و برکت براي مردم شهرستان کوهدشت است

وی به نقش سد در آبادانی مناطق همچون تقویت کشاورزی و تأمین پایدار آب شرب اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می رود وزارت نیرو در تخصیص آب و تکمیل سد معشوره عدالت را رعایت کند.

امام جمعه کوهدشت تأکید کرد: احداث سد معشوره بستر تأمين آب شهرستان هاي كوهدشت و چگني خواهد شد و هيچ گونه تاثير منفي بر حق آب هاي پايين دست نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام طهماسبی سد معشوره را منشأ خير و بركت براي مردم شهرستان کوهدشت عنوان کرد و افزود: سد معشوره بستر کنترل سيلاب هاي فصلي زمستانه و بهاره است و تأثيري بر دبي پايه رودخانه و حق آب هاي پايين دست شهرستان هاي پلدختر و چگنی ندارد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات