۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۶۱۱۹۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های مکتب معصومیه است + فیلم

انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های مکتب معصومیه است + فیلم
آیت الله نمازی انقلاب اسلامی را یکی از دستاورد‌های مکتب معصومیه دانست و گفت: امام خمینی در مکتب حضرت معصومه تربیت شد و انقلاب محصول این مکتب و مقدمه ظهور امام زمان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی عصر امروز در دیدار خدام آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تبریک ولادت این بانوی بزرگ اسلام جایگاه حضرت معصومه (س) را جایگاه رفیعی خواند و گفت: انسان با ورود به عرصه معرفت شناسی گیج و متحیر می‌شود که این چه مقام و جلال و مکانی است که مراجع تراز اول و بسیاری از بزرگان به آن پناه آورده اند و در حاشیه شخصیت فاطمه معصومه (س) آرامیده اند.

آیت الله نمازی ادامه داد: تشخیص مقام مجتهد از توان انسان خارج است چرا که مقام مجتهد هم مرز با امام معصوم است و تنها یک درجه فاصله با یکدیگر دارند، اما یک درجه با فاصله زمانی ۵۰۰ ساله است.

نماینده ولی فقیه در کاشان جایگاه امام معصوم را جایگاه ناشناخته، مجهول و غیر قابل دسترسی خواند و با تأکید بر اینکه جایگاه امام معصوم را باید به مردم معرفی کرد، اظهار داشت: مردم قم باید متوجه باشند در جوار چه بزرگواری زندگی می‌کنند.

آیت الله نمازی زندگی مردم ایران را به برکت وجود حضرت معصومه (س) دانست و ادامه داد: ریشه و اساس انقلاب اسلامی که توانسته ابرقدرت‌های جهان را به زانو درآورد از مکتب حضرت فاطمه معصومه (س) است.

به گفته وی در مکتب حضرت معصومه (س) فقیهی به نام روح الله خمینی تربیت شده است که با قیام خود حکومت استبدادی دیکتاتوری را ساقط کرد و انقلابی را به وجود آورد که به همه دنیا صادر شده است و هیچ نقطه‌ای از دنیا را نمی‌توانید نام ببرید که نام انقلاب اسلامی را نشنیده باشند.

آیت الله نمازی انقلاب اسلامی را یکی از دستاورد‌های مکتب معصومیه دانست و گفت: امام خمینی(ره) در مکتب حضرت معصومه (س) تربیت شد و انقلاب اسلامی محصول حضرت معصومه (س) و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌تواند از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند، اظهار داشت: صدور انقلاب اسلامی در اراده تکوینی تخلف ناپذیر خداوند سبحان است و همانگونه که امام می‌فرماید هیچکس نمی‌تواند از پیشروی و صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: برگزاری جشن‌های دهه کرامت در سراسر کشور با حضور خدام امام رضا (ع) و خدام حضرت معصومه (س) کار مبارک و یک گام به سمت معرفت شناسی و شناخت اهل بیت (ع) است.

لازم به ذکراست، جشنواره بزرگ مردمی کرامت به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و  امام رضا (ع) در بقاع متبرکه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و بادرود از امروز ۱۲ تا ۲۲ تیر ماه با حضور خادمین و پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 7
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات