۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۱۳۳۰۶
از سوی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران صورت گرفت؛

فراخوان نام نویسی در دومین مدرسه تابستانی گروه مطالعات علم

فراخوان نام نویسی در دومین مدرسه تابستانی گروه مطالعات علم
دومین مدرسه تابستانی نسبی‌انگاری و منتقدانش؛ علم، فلسفه، اخلاق، به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین مدرسه تابستانی نسبی‌انگاری و منتقدانش؛ علم، فلسفه، اخلاق، به همت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.

براساس این گزارش مدرسه تابستانی نسبی انگاری و منتقدانش؛ علم، فلسفه، اخلاق به مدت سه روز از پنجم تا هفتم شهریورماه برگزار می شود.

علاقه‌مندان به مباحث مطالعات علم، فلسفه، اخلاق، و جامعه‌شناسی  جهت شرکت در این مدرسه تابستانی می توانند رزومۀ علمی (شامل سوابق تحصیلی، آموزشی و پژوهشی) و اطلاعات تماس (شامل رایانامه و شمارة تلفن همراه) خود را تا هفتم مردادماه به گروه مطالعات علمم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در این دوره می توانند از طریق درخواست ثبت‌نام در گوگل فرم یا از طریق رایانامۀ گروه مطالعات علم به نشانی sts@irip.ir موارد درخواستی را ارسال کنند.

 گفتنی است،هزینۀ شرکت در مدرسه تابستانی گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه 180 هزار تومان با احتساب نهار برای سه وعده، و 100 هزار تومان بدون احتساب نهار است.

علاقه مندان به مباحث فلسفه، اخلاق و جامعه شناسی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران به نشانی http://irip.ir/ مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات