۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۱۳۳۳۶

صلوات خاصه امام رضا در روسیه خوشنویسی شد

صلوات خاصه امام رضا در روسیه خوشنویسی شد
صلوات خاصه امام رضا(ع) با حضور ناصر طاووسی، هنرمند و خوشنویس ایرانی در مسکو، پایتخت روسیه خوشنویسی و به حسینیه فاطمه زهرا(س) این شهر اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر طاووسی از اساتید خوشنویس ایرانی است که به منظور داوری مسابقات خوشنویسی به مناسبت دهه کرامت در گروزنی، پایتخت چچن و برای گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) در جشن حسینیه فاطمه زهرا(س) مسکو حضور یافت.

این هنرمند ایرانی همچنین با حضور در دانشگاه‌های مختلف مسکو آثار خود را ارائه کرد و بسیاری از مردم مستقر در روسیه از ملیت‌های مختلف به آثار وی علاقه‌مند شدند.

طاووسی در جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه فاطمه زهرا(س) مسکو، صلوات خاصه امام رضا(ع) را خوشنویسی و به این حسینیه اهدا کرد که مورد توجه عکاسان و خبرنگاران حاضر قرار گرفت./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.
0
0