۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۱۴۶۰۷

آیت الله عیسی قاسم خواستار مقابله همه جانبه امت اسلامی با ستم شد

آیت الله عیسی قاسم خواستار مقابله همه جانبه امت اسلامی با ستم شد
رهبر شیعیان بحرین در بیانیه ای ستم را جنایتی عنوان کرد که نباید انسان در برابر آن سرتسلیم فرود آورد و همه امت اسلامی باید در برابر آن بایستند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در بیانیه ای ستم را جنایتی عنوان کرد که نباید انسان در برابر آن سرتسلیم فرود آورد.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، در ایین بیانیه آمده است: نباید انسان اجازه دهد کسی به او ستم کند و همه باید با وحدت و یکپارچگی با همه امکاناتی که در دسترس است، در برابر ستم بایستند و آن را ریشه کن کنند.

ستمی که عدالت و امنیت را از بین ببرد و فقر و فساد را گسترش دهد و مایه تباه شدن حقوق فرد و جامعه شود، از بدترین انواع ستم به شمار می آید.

نباید در مقابله با این گونه ستم عا سکوت کرد؛ زیرا دین مردم را از بین می برد و دنیای آنها را تحت  الشعاع قرار می دهد. پس ایستادگی در برابر آن و تلاش همه جتنبه برای از بین بردنش، واجب شرعی است؛ زیرا انسان تنها در برابر خداوند متعال زانو بزند و با فرعون های دنیا مقابله کند.

ستم مایه ویرانی تمدن است و جوامع انسانی و انسانیت انسان را از بین می برد و امت قرآن و امت اسلام باید ستم را ریشه کن کنند./983/ب

ارسال نظرات