۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۱۴۸۰۴

دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی برگزار می شود

دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی برگزار می شود
دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی در دو بخش حضوری ویژه برادران طلبه و دانشجو و مجازی ویژه برادران و خواهران طلبه و دانشجو برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی در دو بخش حضوری ویژه برادران طلبه و دانشجو و مجازی ویژه برادران و خواهران طلبه و دانشجو به همت پژوهشگاه فقه نظام، پژوهشکده شهید صدر و بنیاد حیات برگزار می شود.

ضرورت نظام سازی در حوزه تربیت، ضرورت و چیستی مسأله شناسی، مسائل محوری آموزش و پرورش، چیستی تربیت، تأملاتی در فلسفه تربیت انقلابی، ساختار دانش تربیت، تاریخ شکل گیری مدارس مدرن، تاریخ تحولات نهاد آموزش و پرورش ایران، شناخت مقایسه ای سیستم های آموزش و پرورش و ایده محوری آموزش و پرورش از موضوعات دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی به شمار می روند.

اساتید دوره نیز حجج اسلام عالم زاده نوری عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیر گروه فقه تربیت پژوهشگاه فقه نظام، سوزن چی عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و کارشناس گروه دینی دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی، فیض استاد حوزه و دانشگاه، نوذری عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حسین پناه پژوهشگر حوزه تربیت هستند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید نقی موسوی مدرس خارج فقه تربیت، آزین مسؤول موسسه تعلیم و تربیت برهان، امینیان پژوهشگر اندیشکده آموزش و پرورش دانشگاه جامع امام حسین(ع)، رضا حبیبی، پژوهشگر حوزه تربیت و سید علی متولّی پژوهشگر حوزه تربیت از اساتید دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی هستند.

دوره حضوری

دوره حضوری دوره آموزشی نظام تربیت توحیدی، ۲۰ جلسه از دهم مرداد به مدت 5 هفته پنج شنبه ها در قم برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت نام نویسی تا هشتم مرداد  نام خانوادگی، سال تولد، رشته و دانشگاه محل تحصیل (نام حوزه علمیه و پایه و سطح تحصیلی)، شهر محل سکونت و شماره تماس خود را به آی دی  @nezam_tarbiat یا سامانه پیامکی 5000283716 ارسال کنند که پس از بررسی های لازم جهت مصاحبه با آنها تماس گرفته خواهد شد.

دوره مجازی

شرکت در دوره مجازی برای تمامی خواهران وبرادران آزاد است که شرکت کنندگان پس از واریز مبلغ 40 هزار تومان به شماره کارت 6037997110152072 به نام مسعود رائیجی یانسری و ارسال عکس فیش واریزی به آی دی @nezam_tarbiat در کانال محتوایی دوره که در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است عضو خواهند شد.

در دروه مجازی، هم زمان با دوره حضوری، صوت کلاس ها و محتواهای ارائه شده از سوی اساتید در کانال های ایجاد شده بارگزاری می شوند./1324/پ203/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات