۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۴۸۶۹
شیویاری:

در مدیریت و اجرا مشکل داریم

در مدیریت و اجرا مشکل داریم
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بدانند نمایندگان شبانه روز برای رفع مشکلات جامعه تلاش می‌کنند، اما در مدیریت و اجرا مشکل داریم.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در خانه ملت امروز یکشنبه ششم مردادماه سال ۹۸ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تبریک قهرمانی تیم والیبال جوانان گفت: اگر در عرصه سیاست، فرهنگ و اقتصاد، مدیریت خوب، غیرت، همدلی و شجاعت وجود داشته باشد، مشکلات کشور حل خواهد شد و باید از غیرت این جوانان عبرت گرفت.

نماینده مردم میانه در خانه ملت در بخش دیگری از تذکر خود با خطاب قرار دادن دولت و شخص رییس جمهور، بیان داشت: امیدوارم با مدیریت مناسب بتوان مشکلات کشور را حل کرد. مردم بدانند نمایندگان شبانه روز برای رفع مشکلات جامعه تلاش می‌کنند، اما در مدیریت و اجرا مشکل داریم؛ از دولتمردان و رییس جمهور می‌خواهیم برای مردم توضیح دهند و اجازه ندهند نمایندگان زیر سوال بروند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم و اگر برای رفع مشکلات لایحه‌ای لازم است به مجلس ارائه شود.

شیویاری در پایان گفت: در حوزه انتخابیه از نظر آب و راه مشکلات زیادی داریم و تذکرات زیادی داده‌ایم، انتظار می‌رود تدابیر مناسبی برای رفع این مشکلات اتخاذ شود؛ همچنین انتظار می‌رود مشکل بیمه تکمیلی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران حل شود؛ این افراد، ولی نعمتان ما هستند و باید مشکلاتشان با جدیت رفع شود. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات