۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۱۵۶۳۸
به همت اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ؛

به‌روزرسانی جدید بازی دانای کوچک منتشر شد

به‌روزرسانی جدید بازی دانای کوچک منتشر شد
بازی اندروید سرگرمی آموزشی دانای کوچک با مراحل جدید و صحنه های جذاب به همت اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بازی اندروید سرگرمی آموزشی دانای کوچک با مراحل جدید و صحنه های جذاب به همت اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، به‌روزرسانی شد.

براساس این گزارش، بازی دانای کوچک از جمله بازی های معمایی ساده و جذاب دارای افکت هایی زیبا به شمار می رود که مخاطبان را در مقابل سؤالات دانشمندان مشهور ایرانی همانند ابوعلی سینا، زکریای رازی، ابوریحان بیرونی، پروفسور حسابی و دیگران قرار می‌دهد و سوالات علمی، ادبیاتی، مذهبی، تاریخی، ضرب‌المثل و ظنز از وی پرسیده می شود.

القاء آموزه‌های دینی در موضوعات مختلف، معرفی دانشمندان نامی و دستاوردهای ایرانی اسلامی به کودکان، نوجوانان و جوان و آشنایی با افتخارات ملی از قبیل علمی، فرهنگی و نظامی در قالب تصاویر جذاب از طریق بازیف از اهداف ساخت بازی دانای کوچک شمرده شده است.

گفتنی است، مخاطبان می‌توانند سؤال و جواب‌های خود را از داخل بازی ارسال کنند تا در آپدیت‌های بعدی اضافه شود./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
خب دوست عزیز لینک دانلود بازی رو هم میزاشتید
1
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
بازی را از اینجا دانلود کنید
https://cafebazaar.ir/app/com.mobaleghan.danayekoochak
0
0