۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۱۶۷۴۱
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:

مسؤولان زمینه فعالیت جهادی جهادگران برای رفع مشکلات مردم را فراهم کنند

مسؤولان زمینه فعالیت جهادی جهادگران برای رفع مشکلات مردم را فراهم کنند
سردار سپهر عمل جهادی را هویت جهادگران دانست و گفت: مسؤولان زمینه فعالیت جهادی جهادگران را در رفع مشکلات مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران بسیجی و مردمی که در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: حضور پرشور امروز جهادگران بیانگر اعلان آمادگی آنان برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف سازندگی و خشکاندن ریشه فقر است.

وی پیاده کردن و عملیاتی ساختن پیام رهبر معظم انقلاب در آبادانی و توسعه مناطق کم برخوردار را مهمترین وظیفه جهادگران بیان کرد و ادامه داد: ما باید به دشمنان اثبات کنیم که می توانیم در مبارزه با آنها و اطاعت از مطالبات رهبری قادر به مبارزه با مشکلات موجود هستیم.

سردار سپهر با تاکید بر اینکه کارجهادی را با هماهنگی مسؤولان و دستگاه ها پیش خواهیم برد، ابراز کرد: در حال حاضر 12 هزار گروه جهادی پیرو فرمایش رهبری آمادگی دارند برای آبادانی کشور وارد عمل شوند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تشکیل یک ستاد برای پیاده سازی پیام رهبری را لازم و ضروری دانست و گفت: امروز درخواست ما از مسؤولان این است که زمینه محرومیت زدایی را برای جهادگران فراهم آورند تا جهادگران بتوانند در این عرصه فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه عمل جهادی هویت و سرنوشت جهادگران را شکل می دهد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با هماهنگی نهادها و دستگاه ها امور کشور را به صورت جهادی پیش ببریم./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات