۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۱۹۰۰۹
حجت الاسلام سالک در موافقت با مونسان:

برنامه‌های مونسان با اسناد بالادستی منطبق بوده است

برنامه‌های مونسان با اسناد بالادستی منطبق بوده است
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: 56 درصد برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی در زمان حضور آقای مونسان با اسناد بالادستی منزبق بوده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز  سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در موافقت با علی اصغر مونسان وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: فعالیت دوسال اخیر آقای مونسان در سازمان متبوع خود مطلوب بوده است. برای مثال در قانون برنامه ششم توسعه به امر توسعه کاربرد اقتصادی در حوزه فرهنگ توجه جدی شده بود که ایشان در ذیل این هدف اقدامات موثری داشته‌اند.

وی تاکید کرد: در دوره ریاست آقای مونسان به امر آموزش گردشگران توجه جدی شد. در گذشته ذهنیت گردشگران از ایران بد بود، اما امروز بسیاری از همین افراد تبدیل به سفیران انقلاب اسلامی در جهان شده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با اشاره به پیشینه ایران، گفت: کشور ایران سابقه یک میلیون ساله در کنار ۱۱ هزار سال مدنیت دارد که باید به این موضوع توجه جدی شود و در برنامه‌های آقای مونسان نیز به این بخش توجه شده است.

نماینده مردم اصفهان در پارلمان تاکید کرد: کشور ما یکی از کشور‌های مهم در امر جذب توریست است و آقای مونسان نیز در عملکرد خود در ایجاد اشتغال توریسم و کاهش رانت در این حوزه قدم‌های موثری را برداشته‌اند. در کنار این مطلب نیز همچنان باید به مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و گردشگری توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام سالک در پایان گفت: آقای مونسان ۵۶ درصد با اسناد بالادستی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری منطبق بوده و ۳۲ درصد نیز برنامه‌های ابلاغی دولت را عملی کرده است. موضوع حائز اهمیت دیگر افتتاح ۲۰۹ پروژه و ۱۴۲۵ واحد بوم‌گردی در این حوزه بوده است. /۸۵۶/
ارسال نظرات