۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۲۱۰۶۲
سرلشکر رحیم صفوی:

ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست

ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست
مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست، گفت: ایران با مقاومت سد تحریم ها را خواهد شکست و آمریکا را لگدمال می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس معادلات دشمن را در منطقه غرب آسیا را به هم ریخت، گفت: دفاع مقدس و حتی مسأله دفاع از حرم نشأت گرفته از منطق و فلسفه عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: تردیدی نداریم که اگر رزمندگان دفاع مقدس روز عاشورا بودند، در کنار امام حسین(ع) و در مقابل دشمن می جنگیدند.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به دیدار جمعی از موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب به تبیین پیام راهپیمایی عظیم اربعین پرداخت و تأکید کرد: در این راهپیمایی چند میلیونی اربعین مردم جهان باید ابتدا نسبت به حسین بن علی(ع) و عاشورا  معرفت پیدا کنند تا بتوانند به معرفت امام زمان(عج) برسند؛ یکی از شعارهای یاران حضرت(عج) در عصر ظهور «یا لثارات الحسین» است، بنابراین فلسفه عاشورا با ظهور مهدوی پیوند دارد و آنچه را که ما از مسائل فلسطین، سوریه، عراق و یمن می بینیم، شاید زمینه هایی برای ظهور باشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این که همانگونه که خون شهدای دفاع مقدس، راه کربلا را باز کرد، خون شهدای مدافع حرم نیز راه قدس را باز می کند، به موضوع اقتدار تکاملی انقلاب اسلامی و افول قدرت و ذلت دشمنان اشاره و عنوان کرد: پس از گذشت 30 سال از پایان دفاع مقدس، آیا انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه قوی تر شده و یا جبهه دشمنان و استکبار جهانی قدرت یافته است؟ متحدان انقلاب اسلامی با داشتن ظرفیت های عظیم مردمی و انسان های والا و حق طلب از متحدان و دوستان آمریکا و حتی خود آنها قوی تر شده اند.

وی ادامه داد: آمریکا و ایادی آن جریانی سرکوب گر، باطل و ظالم بوده، اما انقلاب و دوستان آن به دنبال گسترش صلح و حق طلبی هستند و در راستای مصالح بشریت حرکت می کنند؛ امروز همه جهان قدرت و نفوذ سیاسی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را درک می کنند؛ امروز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت توانسته است اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کنند.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در افغانستان و عراق و سوریه خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که ترامپ از تعادل روانی و رفتاری خارج شده است و مردم آمریکا دچار بدترین رییس جمهور دنیا شده اند؛ امروز طرح معامله قرن با شکست مواجه شده است؛ همچنین نیروهای آمریکایی مجبور هستند از غرب آسیا عقب نشینی کنند.

وی افزود: آمریکا بداند ملت افغانستان همانطور که ارتش سرخ شوروی را پس از 10 سال از کشور خود بیرون کرد، نیروهای آمریکایی را هم پس از 18 سال از اراضی خود بیرون خواهند کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز قدرت آمریکا رو به افول و نزول است، به شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: امروز دوستان آمریکا در منطقه همانند برخی کشورهای عرب که به اشتباه دست به تجاوز به مردم مظلوم یمن زدند نیز با شکست مواجه شده و مجبورند از یمن عقب نشینی کنند؛ خردمندان عرب باید تاریخ مجاهدت های یمن را بخوانند تا بدانند این ملت مظلوم هیچگاه تسلیم نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه متجاوزان به فلسطین و یمن از همه لحاظ فرسوده و خسته شده اند، اضافه کرد: هم اکنون یمنی ها با عملیات مقابله به مثل به صورت کاملاً مشروع از خود دفاع می کنند؛ امروز اعتبار آمریکا و رژیم های دست نشانده و غیر مردمی از بین رفته است.

سرلشکر صفوی به مقایسه قدرت بی نظیر جبهه مقاومت و جبهه رو به افول آمریکا و ایادی آن در منطقه پرداخت و مطرح کرد: یکی از صحنه های افتخار انقلاب اسلامی این است که در متن تعادل و موازنه منطقه ای قرار گرفته اند و در پیروزی های منطقه حرف نخست را می زنند؛ ما به دنبال صلح هستیم و سخنان پمپئو در عربستان مبنی بر صلح طلبی نوعی خدعه و فریب است.

وی با بیان اینکه ترامپ نیز با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی ها می دانند در حال افول بوده و انقلاب اسلامی در حال اوج گیری است؛ آمریکا همواره به دنبال تک قطبی سازی و هژمونی قدرت بود، در حالی که هم اکنون در جهان قدرت به چند قطب تبدیل شده است.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه ملت ایران با مقاومت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب سد تحریم ها را فرو خواهد شکست و قدرت آمریکا را لگدمال خواهد کرد، یادآور شد: ملت مؤمن، مقتدر و صبور ایران پس از 30 سال درس عزت و اقتدار و پیشرفت را به جهان آموخته اند؛ انقلاب اسلامی به صورت معجزه گونه توانست این حجم از چالش ها و بحران های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و بر آنها غلبه کند.

وی بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی را علیه ما به کار گرفته اند، اما در همه قضایا شکست خورده اند و ترامپ بداند ملت ایران قدرت الهی و شکست ناپذیر است؛ ملت ایران تحریم ها را پشت سر گذاشته و از مشکلات عبور خواهد کرد و سهم ترامپ از شیطنت ها جز شکست، انزوا و اختلاف نخواهد بود؛ ترامپ به سبب ظلم هایی که می کند دچار بد عاقبتی خواهد شد و ملت ایران با مقاومت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب پاسخگوی همه سناریو های تهدید خواهد بود و از منافع ملی خود دفاع خواهد کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ایران اسلامی در قالب یک کشور مستقل، آباد، پیشرفته، با امنیت و رفاه می تواند تمدن نوین اسلامی را تا 50 سال آینده شکل دهد، گفت: بشارت و امید می دهم که ساختن تمدن نوین اسلامی شدنی است؛ انقلاب اسلامی و مجموعه کشورهای اسلامی دارای آن چنان ظرفیت بی نظیری از لحاظ انسانی و ژئوپلیتیکی هستند که می توانند با الگوپذیری از اسلام ناب محمدی و تجربه های انقلاب، تمدن نوین اسلامی را تحقق بخشند و قطب قدرت تمدنی بر اساس عدالت و صلح خواهی در مقیاس جهانی تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران الگوی آزادی خواهی همه مردم دنیا هستند، گفت: به فضل و عنایت الهی و هوشیاری و استواری ملت ایران پس از گذشت 30 سال از دفاع مقدس به یک قدرت بزرگ در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و اگر آمریکا به فکر توطئه باشد، پشیمان خواهد شد؛ امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی باید هشدارهای سید حسن نصرالله را جدی بگیرند و بدانند هر حرکت ضد ایران، منطقه را دچار دگرگونی خواهد کرد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سیاست ایران، سیاست ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و خروج نیروهای بیگانه از آن است، عنوان کرد: دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای بدانند که ایران هیچ قصد تهاجم و کشورگشایی ندارد، بلکه طرفدار صلح پایدار و استقلال کشورها است؛ امروز رهبر معظم انقلاب تها رهبر ایران نیست، بلکه ملت های مسلمان فلسطین، عراق و سوریه و یمن را نیز رهبری می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیوند میان ملت های اسلامی، تمدن نوین اسلامی که زمینه ساز ظهور است، فراهم شود./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
ان شاالله همین طور خواهد شد
0
0