۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۲۲۷۱۱
حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان:

خدمتی ارزشمند است که برای رضای خدا انجام شود

خدمتی ارزشمند است که برای رضای خدا انجام شود
عضو هیأت مدیره مرکز خدمات با اشاره به اینکه ارزش کار اخلاقی به این است که برای خدا انجام شود، گفت: کار خوب کاری است که برای خدا انجام شود و صبغه الهی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان امروز در سی و چهارمین همایش مدیران مرکز خدمات با اشاره به اینکه ارزش کار اخلاقی به این است که برای خدا انجام شود، گفت: کار خوب کاری است که برای خدا انجام شود و صبغه الهی داشته باشد.

وی بیان کرد: در دنیا گروه‌ها و سازمان‌های مختلفی مسئولیت خدمت‌رسانی به جامعه را به عهده‌دارند و دلایل کارهای آنها ممکن است عواطف انسانی یا دغدغه‌های سیاسی باشد اما کاری که مرکز خدمات انجام می‌دهد با آنها تفاوت دارد.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: تفاوت مرکز خدمات با این سازمان‌ها در این است که کارهای مرکز خدمات برای خدا انجام می‌شود و سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) حمایت می‌شوند و رضایت ولی امر مد نظر است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در مسیر خدمت رسانی به سربازان حضرت ولی عصر(عج) قرار گرفته‌ایم و فعالیت‌های ما برای قرب الی الله انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان گفت: شما در مرکز خدمات با حمایت از یک طلبه باعث می‌شوید استعدادهای او کشف شود تا در آینده بتواند به جامعه خدمات رسانی کند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات