۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۲۳۴۰۸
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:

وحدت ایران و عراق بساط فتنه‌گران را برچید

وحدت ایران و عراق بساط فتنه‌گران را برچید
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سناریو طراحی شده دشمن برعلیه پیاده‌روی اربعین حسینی، با حفظ وحدت بین مردم عراق و ایران شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن موحد در جسله هم‌اندیشی رسانه و اربعین که در محل بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: هیمنه پوشالی که آمریکا برای باج گرفتن خود از سایر کشورها ساخته بود به‌وسیله فرزندان انقلابی امام و شهیدان در هم شکسته شده که این قدرت بازدارندگی و مقابله انقلابی با تهدید ملهم از بسیج و هدایت‌های الهی ولایت و رهبری معظم انقلاب است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به توطئه عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا برعلیه پیاده روی اربعین حسینی، جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و یمن گفت: با بازگشایی مرزهای قائم و بوکمال بین عراق و سوریه توسط دو کشور تحولی عظیم و تاریخی رخ داد، آنان با راه انداختن سناریو فتنه در عراق و بر علیه پیاده‌روی اربعین حسینی بار دیگر غیرقابل اعتماد بودن و شکستی دیگر در مسیر ناتوانی خود را به دنیا نشان دادند.

موحد گفت: ما باید خبرنگار حرفه‌ای برای پوشش اخبار در زمان وقوع بحران تربیت کنیم تا عرصه را بر رسانه‌های معاند تنگ شود و در یاد واره شهدای رسانه که در استان مازنداران توسط بسیج رسانه کشور برگزارشد، بسیاری از مدیران و صاحب‌نطران عرصه رسانه به جامعیت خبر و مشارکت مردم در تولید محتوای رسانه‌ای و برنامه‌های متناسب در هر استانی تاکید داشتند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور عراق، تصریح کرد: دشمن با طراحی سناریویی درصدد بود که با القای حمله نیروهای حشد الشعبی به مردم عراق و بزرگنمایی آن در کشتار مردم پیاده‌روی اربعین حسینی را تحت‌الشعاع قرار بدهد، اما هم‌اکنون خیل عظیمی از جمعیت برای حضور در این پیاده‌روی شرکت کرده و حتی از سایر کشورهای مختلف موکب‌هایی دایر شده است که این می‌تواند سفیرانی در کشورهای خود باشند.

موحد یادآور شد: سناریو طراحی شده دشمن با حفظ وحدت بین مردم عراق و ایران شکست خورد و تشکل‌های انقلابی از مردم عراق به استقبال زائران ایرانی آمدند و این از معجزه الهی است که جمهوری اسلامی در حال فتح قله‌های افتخار در مقابل دشمنان یکی پس از دیگری است.

*کانون همفکری با اصحاب رسانه پیگیری می‌شود

وی با بیان اینکه در راستای هم‌افزایی رسانه در برابر هجمه‌های رسانه‌های معاند بنا شد موضوعات مختلف رسانه‌ای را در قالب کانون‌های همفکری با اصحاب رسانه به‌صورت مستمر دنبال شود، افزود: لازم است که در مقابل سناریوی‌های دشمنان ما بدانیم در محتوا، پیام، گزارش و تحلیل مناسبی را تولید کنیم.

گفتنی است، در ادامه این نشست هریک از شرکت کنندگان در جلسه به ارائه پیشنهادات و نظرات خود را در برابر همجه رسانه‌ای دشمن و چگونگی تولید محتوای مناسب در فضای رسانه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات