۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۲۳۶۹۳
حجت الاسلام مظفری در دیدار با آیت الله یزدی:

اوقات دادرسی باید به حداقل زمان قانونی برسد

اوقات دادرسی باید به حداقل زمان قانونی برسد
رییس کل دادگستری استان قم گفت: یکی از مشکلات، اطاله دادرسی است که در تلاشیم اوقات دادرسی را به حداقل زمان قانونی برسانیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی مظفری، رئیس‌کل دادگستری استان قم و هیئت همراه با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام مظفری در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از فرصت به‌دست‌آمده گفت: از افتخارات این‌جانب حضور و گذراندن دوران کارآموزی در سال 1371 در استان قم و در دوره ریاست حضرت‌عالی بر قوه قضائیه است هم‌چنین سال‌ها در سمت رئیس دادگستری شهرستان در شهر کریمه اهل‌بیت توفیق خدمت داشته‌ام و هم‌اکنون نیز افتخار می‌کنم که مجدداً توفیق خدمت در شهر مقدس قم در کارنامه خدمتگزاری‌ام ثبت می‌شود و یقیناً ارشاد و راهنمایی‌های حضرت‌عالی، علما و مراجع معظم راهگشای کارهای این‌جانب خواهد بود.

رئیس‌کل جدید دادگستری استان قم در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اخیر دادگستری استان افزود: در سیستم قضایی کنونی یکی از مشکلات، اطاله دادرسی است که در تلاشیم اوقات دادرسی را به حداقل زمان قانونی برسانیم و در حال حاضر اصلاح ساختار تشکیلاتی و بهبود آن در دستور کار است.

حجت‌الاسلام مظفری هم‌چنین از سازوکار جدید و مناسبی که برای پذیرش اعاده دادرسی بر اساس ماده 477 تنظیم‌شده و سرعت بسیار خوبی که در رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها ایجادشده خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در قم متقاضی خدمت قضاوت در قم زیاد است لیکن سعی می‌کنیم نیروهایی را در قم به‌کارگیری کنیم که از علم، مهارت و تجربه‌ی بالایی برخوردار باشند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کاش سلامت و بهداشت قضایی کشور به جایی برسد که همه قضات بیکار شوند نه اینکه هر چی قاضی استخدام می کنیم باز هم کم باشد
0
0