۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۲۴۸۹۹
سرلشکر سلامی:

تا وقتی تابع رهبر معظم انقلاب باشیم آسیبی به کشور وارد نمی شود

تا وقتی تابع رهبر معظم انقلاب باشیم آسیبی به کشور وارد نمی شود
فرمانده سپاه با تجلیل از اقدام ارزشی مهدی ترابی گفت: تنها راه نجات ما تبعیت از رهبری است، تا وقتی که ما از این نعمت بهره مند هستیم هیچ گونه آسیبی به این مملکت نمی رسد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درجمع فرماندهان، مسئولین و پایوران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله شهر یاسوج با بیان اینکه هیچ ملتی به آسانی و به خودی خود بزرگ نمی شود، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت ایمان به خداوند متعال و ایثار، مجاهدت و ایستادگی و مقاومت هایی که در عرصه‌های مقابله با توطئه ها و خباثت های دشمنان داشته است به عنوان کشور و ملتی با عزت، اقتدار و استقلال در جهان شناخته می شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز زینت جهان اسلام و بشریت است، افزود: هرگاه مشاهده کردید که جامعه ای در معیار و شاخص هایی ظاهری نسبت به دشمنانش ضعیف تر است ولی بر قدرت های بزرگ پیروز می شود بدانید که این جامعه برحق است وپیروزی اش به اذن خداوند اتفاق می افتد امری که درکشور ما نیز اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی از دوران دفاع مقدس به عنوان تجلی شکوه ایمان، ایثار و رشادت بر گرفته از قیام عاشورا توصیف و تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی و در اوج نابرابری برابر دشمن تسلیم نشدیم و نشان دادیم که این جریان حق است، خداوند دستان دشمنان ما را بست و قلبهایشان را از تپش انداخت.

وی افزود: در شرایطی که قدرتهای سلطه گر و استکباری جهان بخش عمده ای از توان و سیطره نظامی، اقتصادی وحتی فرهنگی دنیا را در اختیار دارند اما طی سالیان متمادی دشمنی های آنان علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران همواره با شکست مواجه شده است.

سردار سلامی به توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده از همه استعدادها در مواجهه با دشمنانی که به ظاهر بزرگ هستند اشاره کرد و افزود: ما خود را هیچگاه برابر دشمن کوچک نمی شماریم به دلیل آنکه به خداوند متعال متصل هستیم و ملت ایران آن قدر بزرگ شده است که جنگ همه جانبه دشمن را حس نمی کند، در هیچ جای تاریخ نمی توانید جایی را پیدا کنید که همه عالم بر علیه یک ملت بایستد و آن ملت آسیب نبیند.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: امروز کشوری قدرتمند است که علاوه بر برخورداری از قدرت، توانایی اعمال آن را نیز داشته باشد و این مهم همان چیزی است که ما امروز داریم و دشمنانمان ندارند و از تدبیر بکارگیری آن عاجزند.

وی در ادامه اظهارکرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یک موهبت الهی و تجلی مهر خداوند بر مومنان است، ما گاهی از رهبرمان شجاعت هایی می بینیم که باور هایمان را به امام حسین (ع) دقیق می کند.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش با ستودن اقدام ارزشی مهدی ترابی در شادی پس از گل خود در مسابقه فوتبال ،گفت :من این فوتبالیست جوان را ستایش می کنم که روی پیراهنش نوشت "تنها راه نجات ایران اطاعت از رهبری است"؛ به راستی که تنها راه نجات ما تبعیت از رهبری است، تا وقتی که ما از این نعمت بهره مند هستیم هیچ گونه آسیبی به این مملکت نمی رسد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آمریکایی ها می گویند بزرگترین ضعف ما نداشتن یک رهبر روحانی است، می گویند ما قدرت داریم اما رهبر نداریم ، تدبیر نداریم و به واسطه نداشتن رهبر شکست می خوریم.

فرمانده کل سپاه اسلام را یکی از عناصر مهمی که به ما روح و هدف می بخشد توصیف و اظهار کرد: وقتی ایمان ظهور می کند، دشمن پشت خواهد کرد، ما با وجود داشتن سه عنصر الهی رهبری، اسلام و مردم پیروز هستیم، رهبری استوانه قوی است که نظام به آن متکی است.

سرلشکر سلامی در پایان بر لزوم امیدبخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: باید در میان مردم زندگی کنیم تا با مشکلاتشان آشنا شویم و برای حل آن ها تلاش کنیم و باید به آنها امید بدهیم، امروز پرچم امید برافراشته شده است، امروز همگان قدرت این نظام اسلامی و ولایی را تحسین می کنند و لباس سبز سپاه دژ مستحکم مردم است.

محمد قمین
ارسال نظرات