۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۲۵۶۰۲
شفیعی:

نسل چهارم دانش آموزان بسیجی برای ورود به عرصه نبرد با دشمن آماده اند

نسل چهارم دانش آموزان بسیجی برای ورود به عرصه نبرد با دشمن آماده اند
فعال بسیج دانش آموزی گفت: نسل چهارم دانش آموزان بسیجی خود را برای ورود به عرصه های مبارزه با دشمنان آماده می کنند و آماده اند که به فرمایشات رهبرانقلاب جامه عمل بپوشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، میثم شفیعی فرمانده واحد نمونه بسیج دانش آموزی قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: این هفته یادآور حماسه ماندگار دانش آموزان بسیجی شهید همچون شهیدان فهمیده و محمدی است.

وی افزود: نسل چهارم دانش آموزان بسیجی خود را برای ورود به عرصه های مختلف مبارزه با دشمنان آماده می کنند و آماده اند که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند، دانش آموزان بسیجی می دانند که دشمنان مأیوس شده راه های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست ایران هدفگذاری کرده اند.

شفیعی با بیان این که جوانان باید افزون بر آموزش های نظامی، قلم و اندیشه خود را مهیای نبرد با دشمن کنند، اظهار داشت: دانش آموزان آماده اند تا در کنار اقشار دیگر پرچم ایران عزیز را در جای جای گیتی به اهتزاز در آورده اند.

وی ادامه داد: دانش آموزان بسیجی انزجار خود را از تحریم های استکبار جهانی اعلام می کنند و متعقد هستند که با اتکا به تدابیر راهگشا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از تجربه های دوران پر افتخار دفاع مقدس و میدان دادن به جوانان انقلابی مشت محکم دیگری بر یاوه گویان مستکبر زده خواهد شد.

این فعال بسیج دانش آموزی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکا رو به افول است، شکی نیست که با میدان دادن به جوانان روزی خواهد رسید که با پایه گام دوم انقلاب اسلامی و با نقش آفرینی جوانان تمدن غرب افول خواهد کرد و جای خود را به تمدن نوین اسلامی خواهد داد.

وی عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان چراغ راه دانش آموزان و جوانان قرار دارد اما از دستگاه هایی که هنوز اجرای این بیانیه را در دستور کار خود قرار نداده اند دلخور هستیم، همچنین از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش غفلت شده و شاهد گرایش برخی مسؤولان عالی کشور به سندهای غربی مانند 2030 بوده ایم.

شفیعی خاطرنشان کرد: نسل چهارم انقلاب اسلامی معتقد است نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نه تنها نباید تحت تأثیر نسخه های بیگانگان باشد بلکه باید با برنامه ریزی های دقیق مانند اجرای سند تحول بنیادین باید در عرصه منطقه ای و جهانی اثرگذار باشد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نسرین قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
پرچمدار انقلاب
0
0