۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۲۶۲۳۱
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان:

پاسخگویی به جامعه از رسالت های حوزه علمیه است

پاسخگویی به جامعه از رسالت های حوزه علمیه است
حجت الاسلام کندری گفت: حوزه علمیه به عنوان بهترین نهاد دینی باید پاسخگوی مسائل تربیتی جامعه باشد و در هرجا ضرورت احساس شد، حضور داشته باشد.

حجت الاسلام حسین کندری، معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به حضور پررنگ حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه کتاب مشهد از غنای خوبی برخوردار است و ناشران از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی غرفه های مشاوره حوزه علمیه خراسان را در راستای رسالت حوزه علمیه بیان و اظهار کرد: امسال حوزه علمیه خراسان با غرفه های متعدد مشاوره ای در نمایشگاه حضور مناسب و پررنگی دارد و با توجه به این که یکی از رسالت حوزه علمیه پاسخگویی به جامعه است، فرصتی مغتنم برای انجام این رسالت است.

حجت الاسلام کندری افزود: یکی از مسائل اجتماع مشاوره ها است و انتظار هم همین است که حوزه علمیه به عنوان بهترین نهاد دینی باید پاسخگوی مسائل تربیتی جامعه باشد و در هر جا ضرورت احساس شد، حضور داشته باشد و استقبال مردم به ویژه جوانان از این غرفه های مشاوره ای دلیل متقن بر این نیاز است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان اساتید حوزه علمیه را از جمله منابع علمی در دسترس جستجوگران و پژوهشگران علمی در نمایشگاه کتاب مشهد بیان و ابراز کرد: کسانی که در نمایشگاه کتاب حضور می یابند به دنبال منابع و کتب علمی هستند، حال در غرفه های مشاوره ای اساتیدی حضور دارند که زمینه دستیابی به سوالات علمی را برای آن ها فراهم می کنند و حوزه علمیه نیز در هر موقعیتی پاسخگوی جامعه علمی کشور است./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات