۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۲۷۵۲۰
لاریجانی:

مسؤولان دغدغه‌های مردم را برطرف کنند

مسؤولان دغدغه‌های مردم را برطرف کنند
رییس قوه مقننه خواستار پیگیری مسؤولان در خصوص مشکلات مردم شد و گفت: بخش‌های حکومتی باید تلاش کنند تا دغدغه‌های مردم، به خصوص در بخش گرانی‌ها را برطرف کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: لازم است از رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم که در بیانات روز گذشته خود خط اصلی مردم و مسؤولان در قبال حوادث پیش آمده را مشخص کردند.

وی ادامه داد: همه بخش‌های حکومتی باید تلاش کنند تا دغدغه‌های مردم، به خصوص در بخش گرانی‌ها را برطرف کنند. زیرا موضوع کنترل قیمت‌ها مساله اصلی است.
 
رییس قوه مقننه بیان داشت: توجه دادن رهبر انقلاب به رفتار ظالمانه اغتشاشگران و آشوب‌طلبان و تأکید بر امنیت کشور و وفاق همه قوای کشور در مقابله با این دسیسه چندجانبه، مسأله‌ای است که همگی باید بر آن تمرکز کنیم.

لاریجانی تأکید کرد: امروز شاهد هستیم که وزیر امور خارجه آمریکا با بی آبرویی تمام از اغتشاشگران حمایت می‌کند و تلاش دارد امنیت کشور را مورد هدف قرار داده و آتش بیاری کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وکلای ملت پس از شنیدن فرمایشات رهبر انقلاب،  تبعیت از مسیر تعیین‌شده ایشان را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و هم‌گرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب نخواهند داد. /۸۵۶/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0