۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۲۷۹۲۹
مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان:

دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند

دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند
حجت الاسلام فتح الهی بر ضرورت کنترل قیمت کالاها از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: دشمنان از همه اقدامات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.

حجت الاسلام صفرعلی فتح الهی، مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به تصمیم گیری سران قوا در مورد سهمیه بندی بنزین در کشور و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره و بیان داشت: تصمیم گیری در این مورد توسط سران سه قوا در کشور و به مصلحت نظام گرفته شد.

وی به اجرای صحیح طرح سهمیه بندی بنزین در کشور تأکید کرد و گفت:  طرح سهمیه بندی بنزین شاید به خاطر برخی از مصالح کشور گرفته شد و دغدغه مسؤولان وضعیت معیشت مردم و خانواده های کم در آمد بوده است و شاید تصمیم بجا بوده و برای مردم تبییین نشده است اما نکته قابل توجه نحوه اجرای این تصمیم است.

حجت الاسلام فتح الهی افزود: ما می بینیم که در گذشته هم اتفاقات مبارک در تصمیم گیری ها وجود داشته است اما به خاطر اجرای بد موجب شده آن تصمیم و سیاست بد جلوه کند حال در جریان سهمیه بندی بنزین نیز به نظر می رسد که دولت، تدبیر شایسته برای اجرا به کار نبسته و مقدمه سازی نکرده است و اگر راه حل های کارآمد را پیش بینی می کرد شاید جلوی این دغدغه ها، سوء استفاده ها و اتفاقات ناگوار اخیر گرفته می شد.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان راه آشوبگران را از مردم جدا دانست و گفت: عده ای دانسته و یا غافل شده و از روی هیجان در عملکردی اشراری موجب خسارت هایی قابل توجه به اموال عمومی و شخصی شدند و موجب ایجاد نگرانی مردم و مسؤولان شدند.

وی افزود: با وجود دشمنانی که ما در منطقه و عرصه بین الملل داریم این دشمنان از همه اقدامات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، در جریان اعتراض های اخیر امپراتوری رسانه های دشمن مانور داده که خواسته های مردم با این تخریب ها گره خورده است اما هر انسان منصف این دو مسیر را تفکیک داده و همین مردم به آشوبگران اعتراض دارند و از این حرکت های آشوبگران ابراز انزجار داشته و حرکت منطقی و غیرمنطقی را تشخیص می دهند.

حجت الاسلام فتح الهی به کنترل قیمت کالاها توسط دولتمردان تأکید و ابراز کرد: رهبر انقلاب نیز در مورد کنترل قیمت ها تأکید داشته اند، دغدغه مردم به این خاطر بوده است که در سال های قبل نیز در نتیجه گرانی بنزین و ارز دولتمران خوب عمل نکرده و موجب افزایش قیمت کالا شده و زندگی مردم مختل شده است و امروز باید همه دولتمران و سران قوا مدیریت صحیح داشته تا دغدغه به حق مردم مرتفع شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات