۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۲۸۴۸۲
مدیر سطوح عالی و خارج حوزه مطرح کرد؛

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت راهپیمایی اربعین

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت راهپیمایی اربعین
حجت الاسلام والمسلمین حامدی به ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: نیاز به حرکت های جهادی و افزایش مبلغین در راهپیمایی اربعین احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حامدی مدیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه در همایش تجلیل از مبلغین اربعین حسینی که در سالن همایش های دارالشفا برگزار شد، با تشکر از زحمات مبلغین و هماهنگ کنندگان تبلیغ در پیاده روی اربعین،گفت: لازمه استفاده حداکثری از ظرفیت اربعین واقف بودن به ارزش تبلیغ در اربعین است.

حجت الاسلام حامدی با گرامیداشت هفته بسیج، عنوان کرد: باید ارزش های شهدای انقلاب و دفاع مقدس به خصوص شهدای روحانیت در جامعه تبیین شود.

مدیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه شاهد یک حرکت بی نظیر در زیارت اربعین هستیم، ابراز کرد: هر چیزی که به امام حسین(ع) انتساب پیدا می کند ارزش خاصی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه گروه های مختلف انحرافی برای صید زائران بی اطلاع اربعین دام پهن کرده اند، اظهار کرد: ارزش کار مبلغانی که در عرصه جلوگیری از این انحرافات تلاش می کنند، بسیار بالاست.

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه نیاز به حرکت های جهادی و افزایش مبلغین در راهپیمایی اربعین احساس می شود، گفت: با توجه به تلاش های دشمن و گروه های انحرافی باید با قوت بیشتری وارد صحنه اربعین شویم./1350/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات