۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۲۸۵۱۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تقویت تفکر بسیج، عامل جلوگیری از فتنه و آشوب در کشور است

تقویت تفکر بسیج، عامل جلوگیری از فتنه و آشوب در کشور است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تقویت تفکر بسیجی در جامعه را عامل جلوگیری از فتنه و آشوب در کشور دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش و اجتماع ده هزار نفری بسیجیان استان در ساری، بسیج را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: این نیروی مردمی و انقلابی در طی چهار دهه اخیر همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
 
وی به کارآمدی چهل ساله بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: خدمات و اقدامات ارزشمند بسیج در طول این سال‌ها نشان دهنده کارآمدی این نیروی مقاوم و همیشه در صحنه است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و خدماتی تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری انجام داده است، بیان داشت: امروز نیازمندیم خدمات ارزشمند بسیج بیش از پیش برای جامعه تبیین و تشریح شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، محرومیت زدایی را یکی از اقدامات ارزشمند نیروی بسیج در طول این سال‌ها برشمرد و افزود: بسیج در کنار حفاظت و حراست از انقلاب، در ارائه خدمات به بخش‌های مختلف جامعه بسیار کارآمد و اثرگذار بوده است.
 
وی با بیان این که بسیج در حوادث طبیعی بسیار پررنگ و اثرگذار عمل کرده است، تصریح کرد: این نیروی انقلابی در طی دهه‌های اخیر همواره در کنار مردم بوده و آثار و خدمات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر در برخی نقاط کشور اشاره کرد و با بیان این که ایجاد آشوب و فتنه در کشور از جمله راهبرد‌های استکبار جهانی در کشورمان است، گفت: فتنه اخیر نیز با بسیج مردمی خنثی شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور پررنگ بسیج در جامعه و تقویت آن را راه مقابله با فتنه‌ها و آشوب‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در حوادث اخیر اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده بود که با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه دشمن خنثی شد.
 
امام جمعه ساری، تلاش و مجاهدت نیرو‌های انتظامی و امنیتی در حوادث اخیر کشور را بسیار ارزشمند و مایه دلگردمی ملت ایران توصیف کرد و گفت: همه بخش‌های کشور به ویژه مسؤولان باید مراقبت کنند تا چنین حوادثی که موجب ناامنی در کشور می‌شود تکرار نشود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تقویت تفکر بسیجی در جامعه را عامل جلوگیری از فتنه و آشوب در کشور دانست و تصریح کرد: برای پیشگری از حوادث مشابه هفته‌های گذشته باید تفکر بسیج در بخش‌های مختلف جامعه نهادینه و گسترش پیدا کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات