۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۲۸۵۸۳

تجمع باشکوه ۱۰ هزار نفری بسیجیان در اردبیل برگزار شد

تجمع باشکوه ۱۰ هزار نفری بسیجیان در اردبیل برگزار شد
اجتماع عظیم بسیجیان به صورت باشکوه و گسترده برگزار شد و از جای جای استان بسیجیان استان برای حضور در این اجتماع آمده بودند تا به مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بار دیگر اجتماع عظیم بسیجیان به‌صورت باشکوه و گسترده برگزار شد و از جای جای استان بسیجیان استان برای حضور در این اجتماع آماده بودند تا به رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

بسیجیان بار دیگر با حضور خود استخوان دشمنان را در هم شکستند و با دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ثابت کردند که ادامه دهنده راه شهدای والامقام هستند.

بسیجیانی که از بطن خود مردم بوده و با تمام دغدغه‌مندی‌ها و اطلاع از مشکلات مردمی در صحنه حضور دارند اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی را به اوج رساندند.

این قشر مردمی با حضور پرشور سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و ضمن گرامیداشت هفته بسیج اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمنان را سرکوب کردند.

غرور و غیرت ملی بین فرزندان و بسیجیان مشهود است و بار دیگر عظمت و اقتدار کنونی کشورمان به منصه ظهور گذاشته شده تا دشمن جایگاه خود را یادآور شود و بداند که ملت ایران تا پای جان از نهضت حسینی و خون شهدای والامقام که خط قرمز ملت ایران است دفاع می‌کند.

سالن رضازاده اردبیل مملو از دلدادگانی است که به عشق رهبر و خاک ایران اسلامی گردهم آمده‌اند تا پوزه استکبار زمان و آمریکا را به خاک بمالند و با نوای یا حسین(ع) پا در عرصه گذاشته‌اند و هیچ گاه و در هیچ برهه سخت زمانی رهبر را تنها نگذاشته‌اند و نخواهند گذاشت.

بسیجیان آمده‌اند تا نمادی از اقتدار و عظمت کشورمان را همچون قطره‌ای از دریا به دنیا نشان دهند و به دشمنان ثابت کنند که اسلام هیچ گاه تنها نخواهد ماند و راهی که امام حسین(ع) پیموده است هدف شهدا، بسیجیان و ملت ایران خواهد بود و ملت ایران یاریگر مظلومان و احیا کننده نهضت و مکتب حسینی خواهد بود.

بسیجیان با تفکر ناب خود دشمنان انقلاب را به زانو درآورده‌اند

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این اجتماع عظیم اظهار داشت: بسیجیان با تفکر ناب خود دشمنان انقلاب را به زانو درآورده‌اند و با روحیه ایثارگری و مقاومت استخوان‌های دشمنان را شکسته‌اند و همیشه ثابت کرده‌اند که حق بر باطل پیروز است.

وی بیان کرد: بسیج با حفاظت از آرمان‌های انقلاب اجازه نداد دشمنان حتی یک قدم به نقشه‌های شوم خود نزدیک شوند بلکه با ایجاد فرصت و بسترهای مناسب تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند که این خود نشان از نقش بسیج در تمامی عرصه‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: بسیجیان باید از تمامی فرصت‌ها برای دفاع از کیان و آرمان‌های نظام انقلاب آمادگی کاملی داشته باشند و وفاداری خود را به اوج برسانند تا این روحیه ارزشمند به یک امر نهادینه و فراگیر در جامعه تبدیل شود.

امید به دشمن در تفکر بسیج جایی ندارد

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز در ادامه اظهار کرد: امید به دشمن در تفکر بسیج جایی ندارد و بصیرت‌افزایی برای ایستادگی در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان یک اولویت اساسی و مهم است که باید مبنای کار قرار گیرد.

حسن دهقانی‌نیا افزود: تشخیص دوست از دشمن نیازمند تفکرات ناب بسیجی است تا بتوانیم به این شکل در تمامی عرصه‌ها موفق عمل کرده و امنیت و اقتدار کشور را به اوج خود برسانیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات