۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۳۰۰۸۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

دشمنان درصدد ایجاد گسست در رابطه امت با ولایت هستند

دشمنان درصدد ایجاد گسست در رابطه امت با ولایت هستند
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امت متصل به ولایت شکست ندارد، گفت: دلیل استمرار انقلاب اتصال امت و ولایت است و دشمن درصدد ایجاد گسست در این نقطه اتصال هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه آنچه باعث شد انقلاب اسلامی پویا و زنده بماند پیوند حاکمیت و دین است، گفت: رهبری و ولایت در تحقق این مهم ایفا کننده نقشی تعیین کننده است و با وجود طوفان حوادث و هجمه جهانی علیه انقلاب اسلامی و فتنه ها و توطئه هایی که استکبار علیه ملت ایران دنبال می کند تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امت بی ولایت خطر ندارد ، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت نیز شکست ندارد، گفت: یکی از مهم ترین دلایل استمرار انقلاب و نظام اسلامی ما اتصال امت و ولایت است و دشمنان در صدد ایجاد گسست در این نقطه محکم اتصال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به بصیرت و ولایت مداری مردم در عبور از شرایط فتنه اظهار داشت: بحمدالله با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه و فتنه دشمن بار دیگر ناکام ماند.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه با اهدای لوحی از خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین بهرامی را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران منصوب کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات