۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۳۲۵۳۳
آیت الله فقیهی:

مردم در عین نقد به برخی مسؤولان پای کار انقلاب هستند

مردم در عین نقد به برخی مسؤولان پای کار انقلاب هستند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: مردم ایران با وجود اشکالاتی که به برخی مسؤولان دارند همچنان حامی و وفادار به انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در درس خارج خود با گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی از مردم بصیر و ولایتمدار ایران دعوت کرد که در راهپیمایی فردا حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند 9 دی باید باقی باشد و سالگرد آن باید با افتخار برگزار شود تا دشمنان و فتنه گران بدانند که نمی توانند با توطئه ها و دسیسه های خود به اصل نظام آسیب بزنند.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: اگر کسی انتقاد به شخص داشته باشد در نظام اسلامی اشکالی ندارد، می توان به وزیر، وکیل، رییس جمهور و هر مقامی انتقاد داشت اما نباید اصل نظام را مورد هجمه و آسیب قرار داد.

وی ادامه داد: سال 88 بعد از این که فتنه به اصل نظام رسید مردم وارد صحنه شدند و اجازه ندادند که نظام اسلامی آسیب ببیند، مردمی که خود در انتخابات شرکت کرده بودند و حتی به رقیب رأی داده بودند در تظاهرات 9 دی شرکت کرده و از کسانی که با اصل نظام مخالفت داشتند و دست به فتنه گری زدند اعلام برائت کردند.

آیت الله فقیهی ابراز داشت: اگر دیدیم گروهی با اصل نظام مقابله کرده و فتنه گری می کند نباید ساکت بنشینیم و وظیفه همگان است که حرکت و اعلام کنند که حامی نظام اسلامی هستند، ممکن است که مردم حامی برخی مسؤولان نباشند اما از اصل نظام اسلامی حمایت می کنند و تأکید دارند که نظام اسلامی باید حفظ شده و افراد ناصالح باید اصلاح شوند.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی باید حفظ شود و اگر مشکلی وجود دارد از مسلمانی ما است و برخی مسؤولیت گرفتند و کار را خراب کردند، مردم هر جا احساس کنند نظام در خطر است وارد صحنه می شوند و اجازه نمی دهند دشمن توطئه های خود را پیش ببرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: 9 دی باید گرامی داشته شود تا مردم همواره نسبت به توطئه ها علیه نظام اسلامی هوشیار باشند، مردم باید با حضور خود در صحنه به دشمنان اعلام کنند که پای نظام اسلامی ایستاده اند، ممکن است که مردم نسبت به رییس جمهور و وزرا و برخی مسؤولان اشکلاتی داشته باشند اما منافاتی با حفظ اصل نظام ندارد و در عین نقد به برخی مسؤولان از نظام حمایت می کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
در اندیشه علوی اصل این است که باید همه برنامه‌ها و امکانات در خدمت توده مردم و محرومان باشد، زیرا بیشترین بار زحمت مشکلات همواره بر دوش این قشر می‌باشد.
1
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
ملت شریف و نجیب ایران از امام معصومشان آموخته اند که احب اخوانی من اهدی الی عیوبی .علمای بزرگوار خودشان را نیز هموار ه چنین و استوار بر همین مشی یافته اند . اما بدشمنان اسلام نیز فهمانده اند در همان حالی که انتقاد پذبرند یاوه گوئی های دشمنان و کینه توزی های آنان را نیز یا مستقیما بخوبی تشخیص میدهند یا با رجوع به علماء متقی و آگاه بزمان درک میکنند . لذا یاوه گویان شرق و غرب و پیروان آنان را که همانند میمون چرند های آنان را در اینجا و آنجا باز گوئی میکنند به پشیزی ارج نمینهند . چهل سال است که آنان لجن پراکنی میکنند اگر چندین چهل سال دیگر هم به اینگونه یاوه بافی ها ادامه دهند سودی برای اربابا نشان نخواهند داشت .این فقط پول های اربابانشان است که برای این مزدوران خود بیهوده خرج میکنند .با درود بر شما حضرت آیة الله محسنی و دیگر علمای عزیز که پرچمداران اسلامید .
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
چند آدم باسواد و فرهنگی و هوشمند در رسانه شما نیستند که بتوانند مسائل را خوب تحلیل کنند و برای رشد فرهنگی و تداوم آرمانهای انقلاب کارهای تاثیرگذار انجام دهد؟
0
0