۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۳۳۰۰۲
امام جمعه ماهان:

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که بالاترین نعمت در کشور رهبری است، گفت: یکی از توصیه های رهبری به مسؤولان و مردم، استفاده از تولیدات داخلی است.
حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به هفته بصیرت، گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن جایگاه رهبری در کشور هستند.
 
وی افزود: دشمنی با آمریکا برای همه مردم ثابت شده است و هر فردی که در کشور به دنبال دوستی با آمریکا و اسرائیل غاصب بوده، دشمن اسلام محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام محمد زاده با بیان این که بصیرت داشتن سبب می شود انسان از فتنه های منافقان دور باشد، خاطرنشان کرد: شناخت دشمن و منافق در دنیا زمانی برای انسان به وجود می‌آید که انسان، بصیرت خود را نسبت به شناخت دشمن بالا ببرد.
 
استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که عمل کردن به رهنمود‌های رهبری یکی از نشانه‌های شخص با بصیرت شناخته می‌شود، اظهار داشت: دوری کردن از صحبت‌های رهبری یکی از نشانه های افراد منافق در کشور است.
 
وی بیان داشت: رهبر انقلاب سبب شد که فتنه ۸۸ در کشور از بین برود و همه مردم به این نتیجه رسیده اند، هر جا در کنار رهبری قرار گرفته ایم، دشمن عقب نشینی کرده و پیشرفت داشته ایم.
 
حجت الاسلام محمد زاده با توجه به این که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های رهبری به مسؤولان و مردم استفاده از تولیدات داخلی است.
 
وی با اشاره به این که عملی کردن رهنمود‌های رهبری نیاز به بصیرت دارد، بیان داشت: طلاب و روحانیان نقش کلیدی در بصیرت افزایی مردم دارند و طلبه‌ای می‌تواند مردم را نسبت به مسائل کشور، بصیرت دهد که خودش اهل بصیرت باشد.
 
امام جمعه ماهان اظهار داشت: ایجاد فتنه در کشور، از سوی دشمن هیچ وقت خاموش نمی‌شود و دشمنانی همچون آمریکا و عربستان همیشه به دنبال از بین بردن وحدت و همدلی مردم ایران هستند.
 
وی در پایان با اشاره به این که عملی کردن رهنمود‌های رهبری وظیفه مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات از مشکلات کشور، عمل کردن به صحبت‌های رهبری است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات