۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۵۰۶۷
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

پیروزی نهایی با بیرون کردن تفکر آمریکایی از منطقه محقق می‌شود

پیروزی نهایی با بیرون کردن تفکر آمریکایی از منطقه محقق می‌شود
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: زمانی که تفکر آمریکایی از منطقه رخت بربندد این پیروزی نهایی و انتقام سخت محقق می‌شود.

حجت الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: انتقام سختی در انتظار کسانی که دست پلید خود را به خون شهدای مقاومت و شهید سلیمانی آلوده کردند، است.

وی گفت: شهادت شهید سلیمانی غم بزرگی برای تمام ملت ایران و آزادی خواهان جهان بوده اما این شهادت برای خود شهید سلیمانی یک سعادت عظیم و افتخاری بزرگ است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: سپاه با موشک‌ باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق قدرت ایران را به جهان نشان داد اما بیرون کردن آمریکا از منطقه و موشک باران پایگاه‌های آمریکا هیچکدام خون بهای شهید سلیمانی نیست و حتی کفش سردار سلیمانی هم از سر ترامپ با ارزش‌تر است.

حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: انتقام سخت دست یافتن به پیروزی نهایی است که با آن کام قاتلان و جنایتکاران این جنایت بزرگ تلخ می‌شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مقابله اصلی باید در جهت پایان دادن به حضور فسادانگیز و ویرانگر آمریکا در منطقه باشد.

وی ادامه داد: تا زمانی که تفکر آمریکایی در منطقه حکم فرما باشد به هیچ عنوان دستیابی به آرمان‌های امام و شهدا امکان پذیر نیست و زمانی که تفکر آمریکایی از منطقه رخت بربندد این پیروزی نهایی ایجاد می‌‌شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید این انتقام سخت از دشمنان گرفته شود و طلاب و روحانیون نیز در این مسیر پیشگام هستند و باید طلاب و روحانیون نقش خود را در این انتقام سخت بشناسند و در جهت این وظیفه الهی تلاش کنند.

حجت الاسلام خسروی اظهار کرد: روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان باید راهکارهای تحقق این هدف مهم را در نشست‌های علمی، منبرهای وعظ و خطابه و فضای مجازی تبیین کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات