۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۴۰۵
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

طرح معامله قرن، لکه ننگ دیگری بر پیشانی آمریکا و ارتجاع عرب منطقه است

طرح معامله قرن، لکه ننگ دیگری بر پیشانی آمریکا و ارتجاع عرب منطقه است
معاون حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن طرح سراسر ننگین آمریکایی‌ها با عنوان معامله قرن، این طرح شوم را خیانت قرن توصیف کرد.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن طرح سراسر ننگین آمریکایی‌ها با عنوان معامله قرن، این طرح شوم را خیانت قرن توصیف کرد.
 
وی با تأکید براین که سکوت در برابر این طرح ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی، خیانت به آرمان‌های اسلام، قدس و فلسطین است، افزود: کشور‌های اسلامی باید در برابر این خیانت بزرگ موضع گیری کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکای جنایت کار با طرح این معامله کزایی و دروغین به دنبال تسلط کامل رژیم غاصب صهیونیستی بر مناطق مختلف فلسطین اشغالی است، خاطرنشان کرد: در این طرح آلوده به خیانت مردم مظلوم فلسطین نادیده گرفته شده اند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که موضوع فلسطین جزء اولویت‌های اول جهان اسلام به شمار می‌رود، تصریح کرد: این طرح آمریکایی اسرائیلی بر نقض حاکمیت و تداوم اشغال سرزمین تاریخی فلسطین تأکید می‌کند و هیچ حقی برای مردم مظلوم فلسطین در نظر نمی‌گیرد.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز وقت آن رسیده امت اسلامی با یک موضع واحد در برابر این خیانت بزرگ بیاستند و از آرمان‌های قدس و فلسطین دفاع و حراست کنند، بیان داشت: مقابله و مخالفت جدی با این طرح یکجانبه و تحمیلی وظیفه هر انسان آزاده‌ای در سراسر جهان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی با اشغال سرزمین تاریخی فلسطین هفتاد سال است که به کشتار مردم بیگناه این کشور مشغول است، خاطرنشان کرد: متأسفانه هفت دهه جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در برابر سکوت کشور‌های خائن عربی تا به امروز ادامه داشته است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که رونمایی از این طرح از سوی رییس جمهور جنایت کار آمریکا لکه ننگ دیگری بر پیشانی آمریکا و همچنین سران مرتجع عرب منطقه بوده است، تصریح کرد: حضور سفرای چند کشور عربی منطقه در مراسم رونمایی از این طرح ننگین، بار دیگر بر خیانت سران مرتجع عرب در نادیده گرفتن آرمان‌های قدس و فلسطین تأکید می‌کند.
 
وی با بیان این که ملت مظلوم فلسطین هفتاد سال است در سایه سکوت مرگبار و حتی حمایت سران مرتجع عرب منطقه از حق واقعی خود محروم مانده است، بیان داشت: امروز مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان باید با محکوم کردن این طرح ننگین به وظیفه خود در برابر فلسطین مظلوم عمل کنند.
 
معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور حتم این طرح ننگین و دروغین آمریکا شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: جریان مقاومت در منطقه نخواهد گذاشت حقوق مردم مظلوم فلسطین به راحتی پایمال و رژیم غاصب صهیونیستی در این منطقه تثبیت شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
جمله هیهات مناالذله، بنیاد رویکرد آن حضرت و قیام عاشوراست؛ یعنی از همان آغاز که امام با ولید و مروان به گفتگو نشست تا حرکت به سمت کوفه برای تن ندادن به ذلت بود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
براساس معامله قرن اسم فلسطین را بگذارندکشور پلها وتونلها عجب زحمتی کشیدندبرای تنظیم آن مثل اینکه ترامپ بعداز باخت درقمار نوشته
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
معامله قرن فقط یک چیزکم دارد بیعت فلسطینیها بانتانیاهووتشرف به مسلک صهیونیست‌ها دیگرخیلی خوش نتانیاهو میشود
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
بزرگترین اشتباه مردم فلسطین اعم از مسلمان و غیر مسلمان بعداز اشغال سرزمین فلسطین توسط انگلیسیها با اعلامیه بالفور این بود که فکر کردند دزدان را میتوانند با مذاکره از سرزمین خود بیرون کنند درصورتی که این دزدان انگلیسی و امریکایی صهیونیست با نقشه قبلی و دقیق و برای ایجاد یک غده سرطانی در منطقه اقدام به اشغال سرزمین مسلمین کردند تا سایر کشورهای مسلمان منطقه را اولا تجزیه و سپس تمام منابع ثروت منطقه را از آن خود کنند ( طرح از نیل تا فرات اسرائیل بزرگ ) و متاسفانه علما و نخبگان سرزمین فلسطین نتوانستند تمام قدرت این ملت را به صحنه بیاورند و بدتر اینکه حکامی کشورهای بظاهر مسلمان نیز یا خواب بودند یا با دشمن همراه و به قبله اول مسلمین و مردم آن خیانت کردندو حالا هم حکام کشورهای بظاهر عربی و مسلمان منطقه مانند عربستان و امارات و بحرین و غیره بجای کمک به مردم مسلمان وعرب و سنی فلسطین با دولتمردان صهیونیست اسرائیل و امریکا و انگلیس در خنجر زدن از پشت به مردم این سرزمین هم نوا و همراه میشوند یکبار برای همیشه مردم فلسطین بجای توکل و اتکا به این دولتهای خبیث براساس ایات قرآن و اعتقادات اسلامی خویش بخدا توکل کنند تا نتیجه این توکل را ببینند مگر حوادث صدر اسلام را که سرزمین حجاز جولانگاه کفار و یهودیان عنود بود ولی پیامبر با یران اندک خود با وعده الهی بر آنها پیروز شد را فراموش کردید ؟ چرا بار دیگر نتوانید در این زمان این کار را بکنید ؟ این شدنی است با توجه به اینکه جبهه مقاومت در کنار شماست اگرچه خائنان بظاهر مسلمان دست رد برسینه شما بزنند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
طرحی که به عنوان کشور فلسطین ارائه شده بیشتر شبیه به یک زندان فوق امنیتی است، با تونل ها و پل های انحصاری جهت کنترل کامل ساکنان اصلی سرزمین فلسطین. این طرح نه برای ایجاد یک کشور مستقل به نام فلسطین بلکه با هدف چپاول باقی مانده های این کشور ارائه شده است. فلسطینی های باقی مانده هم یا باید کشور را ترک کنند یا اینکه تا آخر عمر مثل یک زندانی تحت تدابیر امنیتی شدید زندگی نمایند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
آنکه برجام با باغ سیب و گلابی بود شد موجب حقارت و ذلت و خفت و خواری و خسارت محض. وای از این معامله با این شروعش... البته به یاری خدا هیچگاه عملی نخواهد شد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
این نتیجه سی سال خیانت ساف ، عرفات و ابومازن به آرمان فلسطین است. اسراییل به هر چه خواست رسید. حالا ابومازن فهمیدی چه غلطی کرده؟ به درک. دیگر سودی ندارد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
اسرائیل بهتره جای پرداختن به این طرح ها به طرح هایی مثل "چگونه پس از اینکه اسرائیلی ها به دریا ریخته شدند زنده بمانند"و"پیوند آبشش به انسان جهت زیستن در دریا"و"چگونه خوراک کوسه ها نشویم"و"فرستادن پیام کمک از اعماق دریا"و طرح هایی از این دست بپردازند
اسرائیل ۲۰سال آینده را نخواهد دید
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
با این نقشه اسراییل به بیشترین اهدافش میرسه و و فلسطینی ها به نیمی از اهداف شون دست پیدا میکنند و ضرر میکنند نباید قبول کنند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
چیزیکه در این ننگنامه آمده اینست که مردم فلسطین مشتی تروریست هستند پس باید فلسطین خلع سلاح کامل شود و سلاحها باید تنها در اختیار رژیم صهیونیستی باشد. بعد ادامه معامله قرن که اشغال کامل بقیه فلسطین و بیرون راندن همه مردم فلسطین است بسیار آسان خواهد بود. گناه این جنایت تا حد زیادی متوجه رژیم تکفیری تروریستی آلسعودست. البته محمود عباس و فتح است که به رژیم تروریست پرور آمریکا اعتماد کردن هم مقصرند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
اینکه همه اش به سود اسراییله فقط معامله یک سر برده چرا باید فلسطین ها این رو قبول کنند تنها سود فلسطین سرمایه گذاری اعراب است. این هم که اعراب به اعراب میدهند از اسراییل چیزی کم نمیشه طرح مسخره ای است
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
نفرت به سران بی غیرت... کشورهای عربی که سگ دستبازی ترامپ و جنایتکاران تاریخ شدند ... خاک بر سر آل سعود که سقوطش حتمی شده است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
هر دفعه این نقشه کشیده میشه یکم آب میره. فلسطینیها هم قبولش نمیکنن و بازهم بیشتر آب میره. این خلاصه مناقشه ۷۰ ساله فلسطین و رژیم اشغالگر قدسه
0
0