۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۷۸۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ همدان:

پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه ای ملی است

پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه ای ملی است
حجت‌الاسلام فاضلیان گفت: تکریم ایام‌الله دهه فجر وظیفه همه مردم است، یک روز مردم با خون خود انقلاب را به ثمر نشاندند و امروز باید با مقاومت از این انقلاب پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام سید حسین فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ همدان ظهر امروز در دیدار مدیران استانی با نماینده ولی‌فقیه در استان‌ همدان با بیان اینکه به پیروزی انقلاب اسلامی یک امداد الهی بود، بیان داشت: رژیم پهلوی با به شهادت رساندن جوان ایران می‌خواست جلوی راه امام خمینی (ره) را بگیرد اما این خواست خدای تعالی بود که درخت انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

وی در ادامه با اشاره به یوم‌الله 12 بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: تکریم ایام‌الله دهه فجر وظیفه همه مردم است، یک روز مردم با خون خود این انقلاب را به ثمر نشاندند و امروز مردم باید با مقاومت از این انقلاب پاسداری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ همدان گفت: مردم همدان در روز 21 بهمن 41 سال پیش جلوی تانک‌های رژیم پهلوی ایستادند و نگذاشتند تا رژیم پهلوی بیش از این جوانان این مرزوبوم را به شهادت برساند و این حرکت باید به‌صورت ویژه در رسانه‌ها نمایان شود.

وی ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر سبب شد تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود، ایام‌الله دهه فجر با کمک خدای تعالی همیشه ایران و انقلاب را بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام فاضلیان گفت: حضور پرشور مردم در مراسم‌های بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی آن‌هم پس از گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی نشانگر قوت نیروی ایمان و اراده در مردم ایران است.

وی در ادامه با اشاره به سیلی ایران اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد خاطرنشان کرد: حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران به نیروهای آمریکایی در عراق نشان داد که این انقلاب همچون 41 سال گذشته همچنان با شورونشاط در حال حرکت است.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: همه ما باید برای نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل آماده‌ باشیم و روزی را ببینیم که در بیت‌المقدس نماز برپا کنیم و این روز، به یاری خدای تعالی دور نخواهد بود./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات