۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۳۸۰۷۸
مشاور ارشد رییس سازمان بسیج مستضعفین:

ریشه‌ای‌ترین جهاد در گام دوم انقلاب شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است

ریشه‌ای‌ترین جهاد در گام دوم انقلاب شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است
فرهادی با بیان اینکه ریشه‌ای‌ترین جهاد در گام دوم انقلاب شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است، گفت: جوانان در گام دوم انقلاب با جهاد علمی کشور را متحول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار فرهادی مشاور ارشد رییس سازمان بسیج مستضعفین، دوشنبه در نشست تخصصی «وجوه و مفاهیم نوآورانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که در سالن جلسات دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد، گفت: حضرت آقا دیدگاه‌های خودشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به صورت یک منظومه منسجم برای حرکت آینده انقلاب بیان فرمودند.

وی افزود: بیانیه گام دوم را می توان حرکت نظام در 40 ساله دوم نام نهاد، شاید از نظر محتوایی همه محتواها و دیدگاه های حضرت آقا در موضوعات مختلف در این بیانیه نیامده باشد اما چگونگی حرکت و اولویت ها ذکر شده که از نظر مفهومی و نظری سراسر توآوری است.

فرهادی با اشاره به اینکه محورهای بیانیه متناسب با واقعیات جامعه است، اظهار داشت: تحقق تمدن نوین اسلامی به عنوان یک نظام پیشرفته اسلامی هدف بیانیه است و سوخت این حرکت جوانان هستند.

مشاور ارشد رییس سازمان بسیج مستضعفین صدور بیانیه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یک نوآوری بیان کرد و گفت: صدور این بیانیه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب ناامیدی دشمن و ارائه برنامه برای حرکت محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از چهل ساله دوم به عنوان یک فرآیند بزرگ و جهانی نام می برند، ابراز کرد: در توصیف انقلاب اسلامی حضرت آقا به عنوان یک نهضت بزرگ دینی در عصر جدید نام می برند و با تاکیدی که به جوانان می کنند از دو مفهوم بزرگ با عنوان جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ نام می برند.

فرهادی ادامه داد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم هدف از تمدن نوین اسلامی را تحقق امر ظهور بیان می کنند و این مهم را به عنوان آرمان اصلی انقلاب اسلامی مطرح می فرمایند و شعارهای انقلاب اسلامی را مانند شعار آزادی، عدالت، اخلاق و غیره را شعارهای جهانی معرفی می کنند.

مشاور ارشد رییس سازمان بسیج مستضعفین به اعلان قطب بندی جدیدی که در بیانیه نام برده شده اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم می فرمایند امروز دو قطب استکبار با اسلام در تقابل با یکدیگر هستند و این کلام بیانگر تغییر مسیری است که در بحث سیاست جهانی رخ خواهد داد.

وی درباره جهاد علمی، عنوان کرد: رهبری در خصوص این مهم بارها مطالبات خودشان را از قشر دانشگاهی و علمی بیان فرمودند اما در بیانیه این مطالبه را خطاب به عموم جوانان مطرح می کنند.

فرهادی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس و افزایش معنویت در جامعه را از معجزات انقلاب اسلامی بیان می کنند، همچنین جمهوری اسلامی را در شمار موفق ترین حکومت ها قرار می دهند.

مشاور ارشد رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: ریشه‎ای‌ترین و نخستین جهاد در گام دوم انقلاب شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان است./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات