۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۴۸۷۱۲
آیت الله موسوی جزایری:

بمب‌ها و موشک‌ها یاریگر آمریکا در برابر کرونا نشد

بمب‌ها و موشک‌ها یاریگر آمریکا در برابر کرونا نشد
آیت الله موسوی جزایری گفت: بمب‌های اتمی و موشک‌ها به داد آمریکا نرسید و در برابر ویروس کوچکی که با چشم دیده نمی‌شود، از پای در آمده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی طلاب خوزستان، با بیان اینکه زبان کوتاه و ناتوان در برابر خدمات طلاب است، خاطرنشان کرد: برای خدا کار کردن، ارزش چنین خدمتی را دوچندان می‌کند، طلاب خوزستانی بدون انگیزه‌های مادی و چشمداشت و براساس وظیفه شرعی در میدان مقابله با کرونا حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه رهبرانقلاب از اقدامات طلاب خوزستانی به وجد آمده و از آنها تشکر کردند، عنوان داشت: مصلحت اسلام برای رهبرانقلاب اهمیت دارد، از سال ۴۲ با معظم له در ارتباط بودم و یکی از پرچمداران مبارزه با رژیم طاغوت هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از رهبرانقلاب که فعالیت طلاب خوزستانی را مورد تقدیر قرار دادند، بی نهایت تشکر و سپاسگزاری دارم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه علی رغم شیوع کرونا، اما در کشور هرج و مرجی وجود ندارد، تصریح کرد: زمام امور در مبارزه با کرونا را از دست ندادیم، انبارهایمان از هر زمان دیگری پر شده است، نه قفسه‌ها خالی شد و نه به جان یکدیگر افتادیم بلکه با وحدت و همدلی یاریگر هم بوده و اقدامات قابل توجهی از سوی روحانیت، مردم، مسؤولان و نیرو‌های مسلح و بنیاد برکت صورت گرفت.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه آمریکا به عنوان قله تسخیرناپذیر قدرت در برابر کرونا شکست خورده است، خاطرنشان کرد: آمریکا، ابرقدرتی را از دست داده است، بمب‌های اتمی و موشک‌ها به داد آمریکا نرسید و در برابر ویروسی کوچکی که با چشم دیده نمی‌شود، از پای در آمده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توصیه‌های علما و مراجع بر رعایت توصیه‌های پزشکی و توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) ادامه داد: در عراق چند میلیونی که از ضعف امکانات بهداشتی رنج می‌برد میزان مبتلایان به کرونا به مراتب کمتر از کشور‌های حاشیه خلیج فارس است، اعتقادات راسخ شان در توسل به اهل بیت (ع) بسیار قابل توجه می‌باشد، عنایات امام زمان (عج) متوجه جهان تشیع است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه مدافعان سلامت به بهترین شکل ممکن به وظایف شان عمل می‌کنند، تصریح کرد: مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا شهدایی تقدیم کردند، آن‌ها مصداق آیه «إِنَّ الَّذِینَ قالُوا ربنا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَُونَ» هستند و جهادشان برای امام زمان (عج) مهم است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
من و تو، VOA، BBC و...همه نگران روزه گرفتن ایرانیها در ماه رمضان اند.
تیتر خبری این روزهاشان، بیشتر درباره مضرات روزه است. با آب و تاب برخی فتاوای مراجع را دستکاری کرده پس و پیشش را می زنند و در بوق و کرنا می کنن که مردم ایران روزه نگیرید! سیستم دفاعی بدنتون ضعیف میشه و کرونا⬇️
2-می گیرید!
روزه نگرفتن ما، چه دردی از شما دوا میکنه؟ مثلا مردم ایران تو ماه رمضان روزه نگیرند چه فرقی بحال bbc# لندن میکنه؟ چه نفعی میبرن؟
سوال مهمی هست که باید دنبال جوابش باشیم!
از چی میترسن؟ اسلام
چی رو میخوان از ما بگیرن؟ اسلام
چطوری بگیرن؟ روزه نگیرید، نماز نخونید و.....
0
2
ناشناس
Canada
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
طعنه اینجوری درست نیست
مردم قربانی این ویروس منحوس می‌شوند
مگر خود ما در مقابل این ویروس امان داریم؟
خدا به داد همه برسد
0
0