۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۱۹۹
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک:

رزمایش همدلی و ظهور نشان دهنده تفکر اسلام ناب محمدی است

رزمایش همدلی و ظهور نشان دهنده تفکر اسلام ناب محمدی است
حجت الاسلام آذرافروز گفت: در رزمایش همدلی و مواسات خواهان به ظهور رساندن تفکر ناب اسلامی و پوچ نشان دادن تفکر لیبرالیسم به جهانیان هستیم.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی اظهار داشت: با توجه به ورود به ماه مبارک رمضان و شیوع کرونا که سبب خلل در برخی کسب و کار‌ها شده است؛ حوزه علمیه با محوریت امام جمعه شهرستان برای حمایت و توانمندسازی شغل‌ها و خانواده‌های آسیب دیده، اقداماتی را در قالب رزمایش مواسات و همدلی انجام می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک بیان داشت: ائمه جماعات با تشویق مردم و خیران به شرکت در رزمایش، سبب شوند تا بسته‌های معیشتی برای فقرا، آسیب دیدگان و ساکنان مناطق محرومی که از ویروس کرونا ضرر‌های بسیاری دیدند، فراهم شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در رزمایش همدلی و مواسات خواهان به ظهور رساندن تفکر ناب اسلامی و پوچی تفکر لیبرالیسم به جهانیان هستیم، تصریح کرد: جهانیان با کرونا ویروس درگیر هستند، اما تفکر و تربیت اسلام ناب محمدی سبب شده تا در کشورمان هیچگونه هرج و مرجی در فروشگاه‌های عرضه غذایی مشاهده نشود بلکه همگان پیشگام در خدمت رسانی و از خودگذشتگی باشند.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی شبانه روز به ضدعفونی خیابان ها، خانه‌ها و اماکن عمومی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: تقدیم بسته‌های غذایی و بهداشتی، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده، تبدیل مساجد، حسینیه ها، هیأت‌ها و سالن‌های ورزشی به کارگاه‌های تولید ماسک برگرفته از تفکر و تربیت اصیل اسلامی است.

وی با بیان اینکه هجمه به فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و کشت و کشتار برای ماسک و کیسه زباله به تن کردن کادر درمانی نتیجه تفکر لیبرالیسم حاکم بر جهان است، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و برگزاری رزمایش همدلی و مواسات، جهانیان خواهند دید که نتیجه تفکر اسلامی با یکدیگر بودن در عین نداشتن و یاری رسانی و تقسیم داشته‌ها است به امید آنکه کشور از بلای ویروس کرونا نجات پیدا کند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات