۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۴۹۵۶۴
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه مطرح کرد؛

راه‌اندازی قرارگاه جهادی پیامبر اعظم در مرکز خدمات برای مقابله با کرونا

راه‌اندازی قرارگاه جهادی پیامبر اعظم در مرکز خدمات برای مقابله با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: برای ساماندهی بیشتر فعالیتهای مرکز خدمات و خدمت‌رسانی مطلوب به عموم مردم در این ایام، قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) در مرکز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در موسسه آل البیت(ع) با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در این نشست با اشاره به برنامه‌های مرکز خدمات در ایام شیوع کرونا گفت: در این ایام مرکز خدمات نه تنها تعطیل نشد، بلکه به دلیل مأموریتی که دارد به طور مضاعف فعالیت کرد.

وی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که در مرکز خدمات آماده شده بود تلاش کردیم شرایطی را فراهم آوریم تا خدمات به صورت غیر حضوری به طلاب ارائه شود و آنها کمترین حضور را در مرکز داشته باشند.

رئیس مرکز خدمات گفت: برای ساماندهی بیشتر فعالیت‌های مرکز خدمات و خدمت‌رسانی مطلوب به عموم مردم در این ایام، قرارگاهی با عنوان قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) در مرکز راه‌اندازی شد.

وی افزود: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از جامعه هدف مرکز مانند معمرین و خانواده آسیب دیدگان، تشکیل گروه‌های جهادی در استان‌ها، ضدعفونی مدارس علمیه و منازل و تولید ماسک، برخی از فعالیت‌هایی بود که توسط این قرارگاه برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: شیوع کرونا باعث شد برای کسانی که جزو طبقه ضعیف جامعه هستند مشکلات معیشتی بسیاری ایجاد شود و زندگی طلاب و روحانیون نیز تحت‌الشعاع این شرایط قرار گرفته است.

وی با قدردانی از حضور جهادی طلاب در صحنه‌های کمک‌رسانی به مردم عنوان کرد: همانند سیل سال گذشته که طلاب به‌صورت جهادی وارد میدان شدند در قضیه کرونا نیز حضور جهادی طلاب چشمگیر بود و موجب سربلندی و مایه آبرو شد و توانستند خدمات شایانی را ارائه کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات