۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۸۸۶

نسخه الکترونیکی آثار آیت الله امینی(ره) منتشر شد

نسخه الکترونیکی آثار آیت الله امینی(ره) منتشر شد
نسخه الکترونیکی آثار آیت الله امینی(ره) به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی آثار آیت الله امینی(ره) اظهار داشت: اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور آشنایی بیشتر با آثار این عالم ربانی، کتب ایشان را  برای علاقه مندان در دسترس قرار داده است.

وی گفت: این آثار از انتشارات های مختلف می باشد که آثار منتشر شده آنها نوشته این عالم ربانی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از جمله آثار منتشر شده در این مجموعه آثار عبارت از مهم ترین واجب فراموش شده(امر به معروف و نهی از منکر)، نماز نور جشم پیامبر اعظم(ص)، انضباط اقتصادی، اسلام و تعلیم و تربیت، پیامبری و پیامبر اسلام و تربیت است.

وی یکی دیگر از آیت الله امینی(ره) را مجموعه کتب جوان ها و باورها(مشتمل برخداشناسی، امامت و امامان، آشنایی با وظایف و حقوق زن، آشنایی با اسلام، معاد در قرآن) عنوان کرد که به صورت نسخه الکترونیکی منتشر شده است.

پهلوانی اظهار داشت: گفتارهای اجتماعی و اخلاقی، بررسی مسائل کلی امامت، همسرداری، همه باید بدانند، مهم ترین جهاد فراموش شده(جهاد با نفس)، رهنمودهایی به طلاب و دانشجویان و... از دیگر آثار مجموعه کتب آیت الله امینی(ره) است.

وی گفت: اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آثار آیت الله امینی (ره) را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات