۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۵۱۴۳۰
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

هدف همکاری حوزه و آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی است

هدف همکاری حوزه و آموزش و پرورش تربیت نسلی انقلابی است
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: هدف همکاری این دو نهاد تربیت نسلی انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علیرضا نخعی، عصر دوشنبه در جلسه اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه آموزش و پرورش لرستان با گرامیداشت هفته معلم، گفت: ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش در این سال ها برنامه های مطلوبی داشته است.

وی بر ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: همکاری این دو نهاد برای تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و متدین ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه از ظرفیت حوزه علمیه لرستان در تربیت آینده سازان استفاده می شود، عنوان کرد: در سال های اخیر برنامه های هدفمندی در راستای تربیت دینی و اعتقادی نسل جوان دنبال شده است.

وی با ارائه گزارشی از سابقه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این همکاری هدفمند و در راستای تحقق آرمان های انقلاب و تربیت نسلی آینده ساز دنبال می شود.

نخعی اظهار داشت: برای تربیت نسلی انقلابی، آینده ساز، مؤمن، متدین و معتهد از ظرفیت اساتید حوزه و مبلغان در مدارس به خوبی استفاده می شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات